لیست Geekbench گوشی ریلمی P2 پرو مشخصات کلیدی را فاش می کند

ریلمی قرار است آخرین دستگاه سری P خود، P2 Pro را در 13 سپتامبر در هند عرضه کند.

P2 Pro با شماره مدل RMX3987 در تست تک هسته ای 866 و در تست چند هسته ای در Geekbench امتیاز 2811 را کسب کرد. انتظار می‌رود این دستگاه که از چیپست نسل دوم اسنپدراگون 7s با 12 گیگابایت رم بهره می‌برد، عملکرد خوبی را ارائه دهد.

این گوشی هوشمند قبلاً توسط اداره استانداردهای هند (BIS) تأیید شده است و عرضه قریب الوقوع آن در هند را تأیید می کند.

ریلمی قبلاً اعلام کرده بود که P2 Pro دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و بریدگی سوراخ پانچ است. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین بیضی شکل متمایز با یک حلقه طلایی است که یادآور سایر مدل‌های Realme 2024 است.

انتظار می رود تنظیمات دوربین شامل یک سیستم دوربین دوگانه با پشتیبانی OIS باشد و Realme ادعا می کند که اولین گوشی هوشمند در بخش خود خواهد بود که فناوری شارژ 80 واتی Ultra را ارائه می دهد. گفته می شود که با یک شارژ 5 دقیقه ای، 1.5 ساعت بازی، 24 ساعت موسیقی یا 3.5 ساعت فیلم ارائه می شود.

در اخبار دیگر، Realme هدفون Buds N1 TWS را در هند عرضه کرده است. Buds N1 دارای طراحی داخل گوش با نوک‌های سیلیکونی، مقاومت IP55 در برابر گرد و غبار و آب و کنترل‌های لمسی است. آنها شامل درایور باس 12.4 میلی متری، حذف نویز فعال هیبریدی 46 دسی بل و کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی هستند. با صدای فضایی برای صدای فراگیر، هدفون‌های هدفون 40 ساعت عمر باتری را با هر بار شارژ 9 ساعت ارائه می‌کنند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.