طرفداران Galaxy Fold ممکن است Galaxy Z Fold Ultra Slim را دوست نداشته باشند

دستگاه های تاشو به گونه ای طراحی شده اند که به شما این امکان را می دهند که یک صفحه نمایش بزرگ را بدون اشغال فضای زیادی در جیب خود حمل کنید. بنابراین، جیب‌پسند بودن یک پارامتر مهم برای گوشی‌های تاشو است، چه گوشی‌هایی که به‌صورت افقی و چه آن‌هایی که به‌صورت عمودی تا می‌شوند.

این یکی از دلایلی است که من عاشق سری Galaxy Z Fold هستم. همچنین ممکن است دلیل این باشد که من و دیگر طرفداران سرسخت گلکسی فولد ممکن است Galaxy Z Fold (6) Ultra/Galaxy Z Fold (6) Slim آینده را دوست نداشته باشیم.

گوشی‌های تاشو باید بیشتر باز شوند، نه کمتر

طبق شایعات، Fold Ultra/Slim مانند دو Galaxy S24 Ultra است که در بدنه‌ای نازک‌تر از فولدهای موجود، از جمله Galaxy Z Fold 6 امسال، به هم متصل شده‌اند. این در کنار دوربین‌های برتر و احتمالاً باتری بزرگ‌تر، Ultra/ مدل رویایی برای بسیاری از افراد است.

احتمالاً به دلیل همین ثبات است که هر گوشی هوشمند Galaxy Z Fold مناسب جیب بوده است، که همانطور که قبلاً ذکر شد، چیزی است که من ترجیح می دهم. من یک دستگاه تاشو نمی‌خواهم که فقط دو گوشی معمولی به هم چسبیده باشند.

باز هم، من متوجه نکته Galaxy Z Fold Ultra/Slim هستم. خوشحالم که سامسونگ برای کسانی که تمایلی به دریافت تاشو نداشتند، یک دستگاه تاشو می‌سازد، زیرا این ایده را دوست ندارند که مجبور باشند از صفحه‌نمایش باریک مانند کنترل از راه دور تلویزیون استفاده کنند و دوربین‌های بهتری می‌خواهند.

با این حال، من گوشی های هوشمند گلکسی زد فولد را در اندازه ای که الان هستند ترجیح می دهم. فقط امیدوارم سامسونگ در نهایت دوربین های بهتری را در تمام مدل های گلکسی زد فولد ارائه دهد تا کاربران فقط تصمیم بگیرند که می خواهند نمایشگرها چقدر بزرگ باشند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.