بررسی Galaxy Watch Ultra سامسونگ

گلکسی Watch Ultra تلاش سامسونگ برای به چالش کشیدن اپل واچ اولترا با مجموعه ای از ویژگی های برتر و طراحی سخت و ممتاز است. گلکسی واچ اولترا برترین ساعت هوشمند سامسونگ امسال است و جایگزین مدل کلاسیک نسل گذشته شده است.

با این حال، طرح نام‌گذاری سامسونگ به وضوح این دو سری ساعت هوشمند را متمایز می‌کند، بنابراین Ultra دقیقاً جانشین Watch6 Classic از سال گذشته نیست و در عوض یک سری جدید را نشان می‌دهد.

با این حال، اگر بخواهیم Ultra را با کلاسیک مقایسه کنیم، اولی ارتقاء بزرگی را به همراه دارد. گلکسی واچ اولترا از یک تراشه جدید، قدرتمندتر و کارآمدتر Exynos W1000 با پنج هسته به جای دو هسته استفاده می‌کند. انرژی را از یک باتری بزرگتر 590 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. و طراحی شاسی قوی تری دارد که از یاقوت کبود، تیتانیوم و سرامیک استفاده می کند. در نتیجه، Ultra از محافظت بالاتری در برابر محیط‌های شدید بیرونی برخوردار است، به همین دلیل سامسونگ سعی می‌کند برای کاربران فضای باز جذاب باشد.

مشخصات Samsung Galaxy Watch Ultra در یک نگاه:

  • بدنه: 47.4×47.4×12.1mm, 61g; جلوی کریستال یاقوت کبود، پشت کریستال سرامیکی/یاقوت کبود، قاب تیتانیوم (درجه 4); گواهی IP68 / 10 ATM، مقاوم در برابر آب 100 متر (تا 10 دقیقه)، گواهی MIL-STD 810H، گواهی ECG.
  • صفحه نمایش: 1.50 اینچ Super AMOLED، وضوح 480x480px، نسبت تصویر 9:9، 327ppi؛ صفحه نمایش همیشه روشن.
  • چیپست: Exynos W1000 (3 نانومتر): پنتا هسته; Mali-G68.
  • حافظه: 32 گیگابایت رم 2 گیگابایت.
  • سیستم عامل/نرم افزار: Android Wear OS 5، One UI Watch 6.
  • باتری: 590 میلی آمپر ساعت؛ 10 وات بی سیم (Qi).
  • اتصال: LTE؛ سیم کارت الکترونیکی وای فای 4; BT 5.3; NFC.
  • متفرقه: شتاب سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب، فشارسنج، ارتفاع سنج، قطب نما، SpO2، دما (بدن)، دما (آب)، BioActive.

با وجود ویژگی‌های اضافی، سخت‌افزار و طراحی مستحکم‌تر، گلکسی واچ اولترا به طرز شگفت‌آوری شبیه به نسل قبلی خود است. ما همان صفحه نمایش، 47 میلی متر عرض استاندارد و وزن را داریم.

متأسفانه، گلکسی واچ اولترا امسال حاشیه چرخشی را حذف کرده است، که با توجه به اینکه سامسونگ این قاب را در هر نسل دیگری قرار می دهد، انتظار می رود. از آنجایی که Watch6 Classic دارای حلقه بود، Ultra از آن صرف نظر کرد. “قاب مجازی” باید انجام دهد.

بیایید ببینیم که سامسونگ چه چیز دیگری برای ما در نظر گرفته است زیرا ساعت‌های هوشمند احتمالاً گجت‌های شخصی‌تر از تلفن‌های هوشمند هستند، بنابراین برای اینکه بدانید اولین ساعت هوشمند Ultra سامسونگ در استفاده روزمره چقدر بهتر است.

جعبه گشایی Galaxy Watch Ultra سامسونگ

گلکسی واچ اولترا در چند جعبه خرده‌فروشی عرضه می‌شود که در کنار هم قرار می‌گیرند، اما شما فقط بند‌های پیش‌فرض داخل آن و شارژر بی‌سیم 10 واتی مناسب را با کانکتور USB-C در انتهای دیگر دریافت می‌کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.