انتظار می رود اسنپ و متا ماه آینده از عینک AR جدید خود رونمایی کنند

ماه آینده، دنیای رسانه های اجتماعی قرار است شاهد یک رویارویی هیجان انگیز بین دو رقیب بزرگ خود، اسنپ و متا باشد، زیرا طبق گزارش ها، هر دو شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از آخرین پیشرفت های خود در زمینه عینک های واقعیت افزوده (AR) هستند.

همانطور که توسط The Verge گزارش شده است، اولین مورد از این افشاگری ها از سوی مدیر عامل اسنپ، ایوان اشپیگل، انتظار می رود. در 17 سپتامبر، در اجلاس سالانه شرکای اسنپ در لس آنجلس، اشپیگل قرار است نسل پنجم عینک اسنپ را به نمایش بگذارد. تنها یک هفته بعد، در 25 سپتامبر، مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ، انتظار می‌رود اولین عینک واقعیت افزوده شرکتش را با نام رمز Orion در طی کنفرانس Connect در منلو پارک معرفی کند.

علیرغم هیجانی که پیرامون این اعلامیه ها وجود دارد، هر دو شرکت با یک چالش روبرو هستند: فناوری AR هنوز برای پذیرش انبوه آماده نیست. در نتیجه، نه اسنپ و نه متا قصد ندارند این عینک AR جدید را به عموم مردم بفروشند. در عوض، اسنپ احتمالاً رویکرد سال 2021 خود را با توزیع تعداد محدودی از Spectacles جدید برای توسعه دهندگان و شرکای منتخب دنبال خواهد کرد. طبق گفته های خودی، انتظار می رود کمتر از 10000 واحد از عینک های اسنپ تولید شود، در حالی که متا ممکن است حتی کمتر از عینک های Orion خود را تولید کند.

این نسخه‌ها احتمالا بیشتر در مورد جمع‌آوری بازخورد از توسعه‌دهندگان و اصلاح فناوری هستند تا ایجاد سر و صدا در بازار مصرف. با محدود کردن توزیع، اسنپ و متا می توانند اطمینان حاصل کنند که هر گونه کاستی به عنوان بخشی از فرآیند توسعه تلقی می شود نه یک راه اندازی محصول ناموفق.

شکی وجود ندارد که این نسخه ها احتمالاً سر و صدا ایجاد خواهند کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.