واتساپ حالت چت صوتی Meta AI با ده صدای مختلف اضافه می کند

واتساپ در حال حاضر روی افزودن حالت چت صوتی برای چت ربات متا هوش مصنوعی کار می کند که در برنامه پیام رسانی در برخی بازارها قرار دارد.

در آپدیت بعدی واتساپ، این قابلیت فعال خواهد شد و حتی می توانید صدایی را برای چت ربات هوش مصنوعی انتخاب کنید. بدیهی است که بتوانید از صدای خود برای تعامل با هوش مصنوعی متا استفاده کنید، این تعاملات را بسیار ساده تر از زمانی که مجبور به ارسال پیامک هستید، می کند.

گزینه انتخاب صدای متا هوش مصنوعی در به‌روزرسانی 2.24.17.16 برای واتس‌اپ بتا برای اندروید موجود است که اگر دستگاه اندرویدی دارید (البته) می‌توانید آن را در اختیار داشته باشید و آن را از طریق فروشگاه Play در نسخه بتا ثبت نام کنید. – که گفته شد، توجه داشته باشید که ثبت نام همیشه باز نیست.

هنگامی که این ویژگی در واتساپ اندروید برای همه قرار می گیرد، به شما این امکان را می دهد که از ده صدا برای Meta AI انتخاب کنید. صداها نامی ندارند، اما هر یک از آنها دایره ای با رنگ متفاوت برای نشان دادن آن دارند، همانطور که در تصویر بالا می بینید.

از آنجایی که در حال حاضر تنها یک اسکرین شات است، نمی‌توانیم به شما بگوییم که چه تفاوتی بین صداها وجود دارد، اما فرض می‌کنیم که لهجه‌ها و لحن‌های متنوعی دریافت خواهید کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.