در حالی که Galaxy AI به 200 میلیون دستگاه رسید انتشار Apple Intelligence به تعویق افتاد!

اپل کمی دیر کرده است تا از هوش مصنوعی استفاده کند. این شرکت اخیراً از Apple Intelligence، نسخه “AI” خود رونمایی کرد و گفت که مجموعه ای از ویژگی ها اواخر امسال عرضه می شود.

با این حال، یک گزارش جدید نشان می دهد که اپل ممکن است جدول زمانی اولیه خود را برای انتشار Apple Intelligence از دست بدهد، به این معنی که کاربران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. در همین حال، Galaxy AI سامسونگ در مسیر رسیدن به 200 میلیون کاربر در سال جاری قرار دارد.

همه ویژگی های Apple Intelligence در زمان راه اندازی در دسترس نخواهد بود

انتظار می رفت Apple Intelligence با iOS 18 و iPadOS 18 در سپتامبر امسال عرضه شود. با این حال، بلومبرگ گزارش می دهد که انتشار Intel Intelligence ممکن است حداقل یک ماه به تعویق بیفتد و iOS 18.1 و iPadOS 18.1 در نهایت این ویژگی ها را در ماه اکتبر ارائه می کنند.

حتی زمانی که منتشر شود، تمام ویژگی‌های هوش اپل در ابتدا در دسترس نخواهند بود. برخی از این ویژگی‌ها، مانند قابلیت‌های هوش مصنوعی سیری، حتی بیشتر به تأخیر می‌افتند و ممکن است تا پایان سال جاری وارد بازار شوند. علاوه بر این، همه ویژگی‌ها در همه آیفون‌هایی که از iOS 18 پشتیبانی می‌کنند در دسترس نخواهند بود. Apple Intelligence به دستگاه‌هایی با A17 Pro نیاز دارد، بنابراین تنها دو مدل موجود که سازگار هستند، iPhone 15 Pro و Pro Max هستند.

سامسونگ در عرضه Galaxy AI بسیار سریعتر عمل کرده است. در عرض چند ماه پس از معرفی مجموعه هوش مصنوعی، قبلاً برای بیش از 100 میلیون دستگاه عرضه شده بود. این شرکت در آوردن بسیاری از ویژگی های خود به دستگاه های قدیمی تر نیز کار بسیار خوبی انجام داده است. Galaxy AI با ویژگی‌های جدیدی که در اوایل ماه جاری در کنار Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 عرضه شد، بهبود یافته است. این ویژگی‌ها همچنین به دستگاه‌های قدیمی‌تر با One UI 6.1.1 ارائه می‌شوند.

این شرکت در رویداد Unpacked فاش کرد که Galaxy AI تا پایان سال جاری بر روی 200 میلیون دستگاه در دسترس خواهد بود. با توجه به فروش خوب تبلت‌های تاشوی جدید و عرضه تبلت‌های گران‌قیمت جدید در ماه‌های آینده، کاملاً ممکن است که Galaxy AI تا قبل از پایان سال به راحتی به مرز 200 میلیون برسد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.