سامسونگ تایید کرد که هدست XR امسال عرضه می شود!

در رویداد Galaxy Unpacked امروز در پاریس، سامسونگ از هفت دستگاه جدید رونمایی کرد که همگی دارای گلکسی AI هستند. پس از اعلام ویژگی ها و قیمت تمام آن دستگاه ها، این شرکت از تایم فریم عرضه هدست سامسونگ XR رونمایی کرد که امسال عرضه می شود!

عرضه هدست XR سامسونگ تا پایان سال 2024 انجام می شود

در اوایل سال جاری، سامسونگ اعلام کرد که در حال کار بر روی یک “دستگاه XR” است و در آینده راه اندازی خواهد شد. با این حال، این شرکت تا به حال در مورد آن صحبت کرده است. در رویداد امروز Galaxy Unpacked، این شرکت کره جنوبی فاش کرد که هدست XR آن امسال عرضه می شود.

این شرکت فاش نکرد که آیا فقط دستگاه XR را امسال به نمایش می گذارد یا واقعاً آن را عرضه می کند. با این حال، ما انتظار داریم که این شرکت حداقل قبل از پایان سال جاری دستگاه را به نمایش بگذارد و احتمالاً در اوایل سال آینده، احتمالاً در کنار گلکسی S25 در سه ماهه اول سال 2025، آن را عرضه کند.

انتظار می رود اولین هدست XR سامسونگ نسخه ای از سیستم عامل اندروید گوگل را اجرا کند که برای هدست های XR طراحی شده است. ظاهراً از یک چیپ کوالکام اسنپدراگون استفاده می کند که می تواند اسنپدراگون XR2 Gen 2+ باشد که چند ماه پیش رونمایی شد.

هدست XR همچنین می تواند از دو صفحه نمایش Micro OLED یا OLEDOS با تراکم پیکسلی 3500ppi از شرکت تابعه سامسونگ دیسپلی eMagin استفاده کند. این احتمالاً یک دستگاه رده بالا خواهد بود و با تلفن های هوشمند گلکسی (و احتمالاً لپ تاپ) کار می کند. با این حال، باید دید که آیا سامسونگ آن را مستقیماً در برابر اپل ویژن پرو 3500 دلاری قرار می دهد یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.