ساعت هوشمند هواوی با قابلیت اندازه گیری میزان فشار خون ارائه می شود

هواوی قصد دارد تا در نیمه دوم سال 2021 میلادی ساعت های هوشمند جدید خود را که به قابلیت سنجش فشار خون مجهز می شوند، معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

ساعت های هوشمندی که هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارند امکان سنجش پارامتر هایی مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و… را فراهم می کنند. اما برای اولین بار اندازه گیری پارامتر فشار خون توسط ساعت هوشمند کمپانی چینی هواوی ارائه خواهد شد. به گفته هواوی این ساعت هوشمند در نیمه دوم سال میلادی جاری به صورت رسمی معرفی می شود. 

وب سایت GSMArena، نیز در راستای صحبت های یکی از مدیران هواوی در صفحه ویبوی خود درباره ساعت هوشمند جدید این کمپانی، توضیح می دهد که، فاکتور فشار خون و سنجش و کنترل روزانه آن نقش بسیار مهمی در سلامت افراد دارد. به کمک این ساعت هوشمند سطح فشار خون به طور دائمی نمایش داده می شود. براساس پستی که در وبیو منتشر شده است، این محصول هم اکنون در حال انجام گذراندن مراحل مربوط به تست عملکرد پزشکی و ثبت نهایی می باشد.

علاوه بر سنجش فاکتور فشار خون، هوای مطالعات ویژه ای را در زمینه مطالعه‌ی رابطه سلامتی و دمای بدن و اندازه‌گیری هوشمند آن و تحقیقات غربالگری بیماری‌های عروق کرونر قلب، آغاز کرده است.

براین اساس احتمالا شاهد حضور فعال تر و خلاقانه تری از کمپانی هواوی در زمینه صنعت پوشیدنی باشیم.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.