علامت تأیید کانال واتساپ از رنگ سبز به آبی تغییر می کند

علامت های تأیید کانال واتساپ به زودی به رنگ جدید در اندروید به روز می شوند. این تغییر بصری توسط یک ردیاب ویژگی در نسخه بتای اخیر واتساپ مشاهده شد که نشان می دهد به زودی در آینده برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

این تغییر باعث می شود علامت های چک نمایش داده شده در داخل برنامه شبیه به همتایان خود در اینستاگرام و فیس بوک، برنامه های شبکه اجتماعی محبوب متا باشند.

یک پست توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo بیان می‌کند که یک تیک آبی جدید در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگانی که آخرین نسخه بتای واتساپ را برای اندروید دانلود کرده‌اند منتشر شده است.

طرح رنگی به روز شده واتساپ یکنواختی را در بین برنامه های این شرکت بهبود می بخشد و کاربرانی را که با فیس بوک و اینستاگرام آشنا هستند آسان تر می کند تا به راحتی تشخیص دهند که آیا نهادی که با آن درگیر هستند یا نه.

در حالی که تیک بازطراحی‌شده تأیید در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتای واتساپ در اندروید منتشر شده است، ممکن است در روزها یا هفته‌های آینده برای آزمایش‌کنندگان iOS نیز عرضه شود. در نهایت به کانال به‌روزرسانی پایدار برای همه پلتفرم‌ها، از جمله واتساپ وب و واتساپ دسکتاپ می‌رسد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.