سامسونگ ممکن است در حال توسعه گلکسی M55s باشد

آیا سامسونگ روی نسخه جدیدی از گلکسی M55 کار می کند که بتواند آن را به عنوان گلکسی M55s بفروشد؟ یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-M558B اخیراً توسط اتحاد Wi-Fi تأیید شده است.

سامسونگ عادت دارد که انواع «s» برخی از گوشی‌های ارزان قیمت خود را عرضه کند، اما تا آنجا که به گوشی‌های میان‌رده‌اش مربوط می‌شود، این یک اتفاق معمولی نیست. آخرین مورد به یاد ماندنی گلکسی A52s بود. گلکسی A53، گلکسی A54 و گلکسی A55 چنین نسخه‌ای ندارند و گلکسی M52، گلکسی M53 و گلکسی M54 نیز چنین نسخه‌ای ندارند.

با این حال، شماره مدل این تلفن مرموز اشاره ای بزرگ به این است که گلکسی M55s می تواند وجود داشته باشد. گلکسی M55 معمولی دارای شماره مدل SM-M556B است که SM-M558B را به یک نسخه رده بالاتر تبدیل می کند.

متأسفانه، به جز گواهی Wi-Fi، هیچ نشانه ای از SM-M558B وجود ندارد، بنابراین هیچ راهی برای دانستن تفاوت آن با M55 وجود ندارد. چیپست سریع‌تر و/یا جدیدتر می‌تواند یکی از به‌روزرسانی‌ها باشد، شبیه به اینکه گلکسی A52s تراشه اسنپدراگون قدرتمندتری نسبت به گلکسی A52 و گلکسی A52 5G داشت.

سامسونگ ممکن است در حال توسعه گلکسی M55s باشد - چیکاو
اما هیچ راهی برای دانستن فقط بر اساس گواهی Wi-Fi وجود ندارد، بنابراین باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری در مورد Samsung SM-M558B بدست آوریم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.