گلکسی اس 24 اولترا به‌روزرسانی جدید برای بهبود عملکرد دوربین دریافت می‌کند

به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به‌زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت می‌کند که ویژگی‌های مختلف دوربین را بهبود می‌بخشد.

از زمان عرضه این گوشی هوشمند در ژانویه، خریداران مشکلات متعددی از جمله تاخیر شاتر و مشکلات تاری حرکتی را که دوربین را آزار می دهد، گزارش کرده اند. اگرچه سامسونگ از آن زمان چندین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI را برای این گوشی ارائه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها در ماه آوریل ارائه شد – که شامل بهبود تجربه کاربری بود، هیچ صحبت رسمی در مورد اصلاحات دوربین وجود ندارد، اما گفته می‌شود که به زودی تغییر خواهد کرد.

آپدیت دوربین گلکسی اس 24 سامسونگ

Ice Universe در پستی در X (توئیتر سابق) ادعا کرد که سامسونگ به زودی عرضه به‌روزرسانی ماه اوت را برای Samsung Galaxy S24 Ultra آغاز خواهد کرد. توصیه می‌شود مشکلات مربوط به بهینه‌سازی تراز سفیدی، بهینه‌سازی HDR، پردازش بیش از حد تصاویر و زوم ویدیو را برطرف کند.

با این حال، طبق اطلاعات ارائه شده، شامل بهینه‌سازی برای تصاویر تله فوتو و حالت شب نمی‌شود که بالاتر از زوم اپتیکال 10 برابری گرفته شده‌اند. این در رابطه با مشکلی است که باعث می‌شود عکس‌های گرفته شده با بزرگنمایی 9.9 برابر در مقایسه با عکس‌هایی که با 10 برابر نویز بیشتری دارند، بهتر به نظر برسند.

این به‌روزرسانی برای اولین بار توسط همین مشاور در ماه مه معرفی شد، با این ادعا که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای Galaxy S24 Ultra باعث بهبود دوربین خواهد شد. در آن زمان، پیشنهاد شد که این به‌روزرسانی هنوز در مراحل اولیه است و قبل از عرضه عمومی تحت آزمایش قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است، احتمال می‌رود سامسونگ این به‌روزرسانی را با گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 خود معرفی کند که در رویداد گلکسی آنپکد در 10 جولای معرفی می‌شوند.

در چند ماه گذشته، سامسونگ ویژگی‌های مجهز به Galaxy AI – مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی (AI) خود را – برای سایر گوشی‌های هوشمند نیز معرفی کرده است. اینها عبارتند از Circle to Search، Live Call Translate، Chat Assist، Note Assist و Generative Edit. با این حال، احتمالاً به دلیل محدودیت های سخت افزاری، همه آنها به گوشی های قدیمی سامسونگ راه پیدا نکرده اند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.