طراحی وان پلاس Nord 4 از زوایای مختلف در چندین افشا منتشر شد

وان پلاس در چند سال گذشته برای سری میان رده Nord خود در هند، عملکرد و طراحی عملی را متعادل کرده است. در حالی که این تلفن دارای قدرت و عملکرد کافی برای ارائه یک تجربه نرم افزاری روان است، این برند در برخی زمینه ها مانند طراحی و دوربین ها کاهش یافته است تا آن را با قیمت مناسب و رقابتی در دسترس قرار دهد.

برخی از آن‌ها با مدل بعدی که در حال حاضر با نام Nord 4 برچسب‌گذاری شده است، در شرف تغییر است. Nord 4 که قرار است در رویداد جهانی آینده OnePlus در 16 جولای معرفی شود، در برخی از موارد جدید به بیرون درز کرده است که طراحی کاملاً جدیدی را نشان می‌دهد.

یکی از نکات کلیدی درمیان طرح‌های متعددی که به‌صورت آنلاین منتشر شده است، پستی در X توسط @OnePlusClub است که گوشی را با شکوه تمام و ظاهراً تمام رنگ‌هایی را که برند قصد دارد آن را عرضه کند نشان می‌دهد. یک روکش سبز نعنایی دو رنگ وجود دارد. رنگ نقره ای و رنگ مشکی ساده.

به نظر می رسد روکش نقره ای نیز با شیارهای بزرگ بافت پشتی دارد. رنگ‌های سبز و مشکی دارای سطوح عقبی هستند که کاملاً مسطح با گوشه‌های مورب قبل از کناره‌های صاف هستند. هر سه پایان، زبان طراحی جدید را با چیدمان دوربین جدید به نمایش می گذارند. اکنون این دو دوربین به صورت افقی با ماژول‌های فلاش LED در یک صفحه اما در فاصله‌ای از هم قرار گرفته‌اند.


چیزی که از همین تصویر نیز قابل مشاهده است، وجود سوئیچ کشویی هشدار سه مرحله ای است که ادامه حضور آن را در گوشی های هوشمند رده بالا (غیر CE) Nord تایید می کند.
فاش‌های جدید (جاسازی‌شده در بالا) و تیزرهای خود OnePlus همچنین به استفاده از فلز برای عرضه‌های آتی آن اشاره می‌کنند که شامل Nord 4 نیز می‌شود. سایر تصاویر زنده اخیراً فاش شده از همان تلفن به وضوح یک شاسی فلزی U شکل را نشان می‌دهند. ، که پنل پشتی را یکپارچه می کند و در قسمت بالایی اطراف دوربین ها باز می شود.

در واقع، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم گوشی هوشمند نهایی چگونه به نظر می‌رسد، زیرا خاطرات سال‌های گذشته را یادآوری می‌کند، زمانی که تلفن‌ها معمولاً از طراحی‌های تمام فلزی استفاده می‌کردند (علیرغم داشتن مشکلات دریافت) که به معنای «بالا بودن» است.

در یک یادداشت جانبی، OnePlus Nord 4 نشان داده شده در این تصاویر ما را به یاد سری Pixel 2 و Pixel 3 (که بین سال های 2017 و 2018 راه اندازی شد) می اندازد.

طبق گزارش قبلی، OnePlus Nord 4 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 7+ Gen 3 SoC است. این دستگاه می تواند دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED با نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز باشد.

گفته می شود این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است. انتظار می رود این دستگاه از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تغذیه کند و احتمالاً از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.