گلکسی بادز 3 پرو قبل از عرضه در مقابل دوربین قرار می گیرد

سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار می کند تا از Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 رونمایی کند. در کنار این، انتظار می‌رود که برند کره‌ای هدفون‌های جدید TWS – Galaxy Buds3 و Galaxy Buds3 Pro را معرفی کند.

یک تصویر فاش شده نشان داد که مدل پرو دارای طراحی پایه الهام گرفته از AirPods اپل خواهد بود و اکنون ما در حال بررسی تصاویر زنده از Buds3 Pro هستیم که بهترین نگاه ما را به هدفون های TWS آینده ارائه می دهد.

این تصاویر – که توسط اطلاعات مطمئن Ice Universe در X به اشتراک گذاشته شده است – نشت طراحی قبلی را تأیید می کند و تأیید می کند که Samsung Galaxy Buds3 Pro دارای طراحی پایه خواهد بود.

آنها همچنین فاش کردند که قاب شارژ گلکسی بادز 3 پرو – که گفته می شود یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی دارد – دارای یک درب نیمه شفاف با یک چراغ نشانگر در جلو خواهد بود. علاوه بر این، می توانید خط رو به پایین را در تصویر دوم زیر روی ساقه جوانه های سمت چپ مشاهده کنید که گفته می شود Blade Light نام دارد.

شایعات ادعا می‌کنند که Samsung Galaxy Buds3 Pro دارای بلندگوهای دو طرفه در هر جوانه است، دارای اتصال بلوتوث 5.4 است و دارای صدای محیط و کنترل نویز تطبیقی ​​است. گفته می‌شود که هدفون TWS دارای رتبه IP57 است و در صورت جفت شدن با کیس شارژ (۷ ساعت بدون آن) تا ۳۰ ساعت پخش می‌شود.

تنها پنج روز مانده به رونمایی، انتظار کمی برای دانستن همه چیز در مورد مشخصات، ویژگی ها، قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Buds3 Pro وجود دارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.