واتساپ به زودی ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری دریافت می کند

تقریباً همه چیز در سال 2024 به نوعی دارای یک اتصال هوش مصنوعی است، چه بخواهید یا نه. اگر فکر می کنید بیش از حد هوش مصنوعی وجود دارد، خود را برای دریافت مقدار بیشتری از آن آماده کنید، زیرا WhatsApp به زودی ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری را دریافت می کند.

واتساپ در حال توسعه یک ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد خود را در تم های مختلف یا در تنظیمات و پس زمینه های مختلف دوباره تصور کنید. WABetaInfo دریافته است که آخرین نسخه بتا (2.24.14.7) واتساپ برای اندروید دارای ویژگی جدیدی به نام «خودت را به عنوان هر چیزی تصور کن» دارد.

این به شما امکان می دهد تصویری از خودتان ایجاد کنید که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. برای مثال، می‌توانید خود را دوباره به عنوان یک فضانورد تصور کنید یا پس‌زمینه‌ای از برج ایفل بدون بازدید از آن مکان داشته باشید.

با واتساپ Meta AI خودتان به عنوان هر چیزی تصویر کنید

این توسط هوش مصنوعی متا ارائه می‌شود و می‌توانید به سادگی یک تاپیک چت را با هوش مصنوعی متا در واتس‌اپ باز کنید و با شروع «Imagine me…» در آن، شروع به تایپ کنید. برای مثال، می‌توانید «مرا به عنوان فضانورد تصور کنید» را تایپ کنید. ممکن است بتوانید آن تصاویر را به عنوان عکس نمایه خود ذخیره کنید یا هنگام مکالمه با اعضای خانواده، دوستان یا هر شخص دیگری از آنها به عنوان برچسب استفاده کنید.

Meta AI اخیراً برای کاربران WhatsApp و Facebook Messenger در هند و ایالات متحده آغاز شده است. قبلاً در استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، مالاوی، نیوزلند، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اوگاندا، زامبیا و زیمبابوه در دسترس بوده است. اکثر افراد در آن مکان‌ها اکنون باید میانبری برای Meta AI در آن برنامه‌ها در گوشه سمت راست بالای صفحه ببینند.

مشخص نیست چه زمانی این ویژگی برای کاربران واتساپ عرضه می شود. از آنجایی که هوش مصنوعی متا در حال حاضر فقط به چند کشور محدود شده است، انتظار داریم که ویژگی ایجاد تصویر به این زودی ها منتشر نشود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.