رنگ های Galaxy S24 FE لو رفت

سامسونگ نسخه Fan Edition یا FE از پرچمدار گلکسی اس خود را اواخر سال عرضه می کند و با نزدیک شدن به آن زمان، اخبار و شایعات در مورد Galaxy S24 FE با قدرت تازه ای منتشر می شود.

آخرین مورد، گزینه های رنگی مورد انتظاری را که سامسونگ به مشتریانی که Galaxy S24 FE خریداری می کنند ارائه می دهد. آیا می توانید حدس بزنید که گزینه رنگ اصلی که سامسونگ برای این گوشی در اولویت قرار می دهد چیست؟

Galaxy S24 FE به رنگ مشکی بازگشته است

سیاه است. هیچ شگفتی وجود ندارد. رنگ مشکی بیشتر مورد توجه گوشی‌ها است، بنابراین جای تعجب نیست که سامسونگ بیشتر واحدهای Galaxy S24 FE را در رنگ مشکی تولید می‌کند. دیگر گزینه های رنگی دستگاه جدید، همانطور که توسط DSCC’s Ross Yong فاش شده است، شامل خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد است.

ما قبلاً نمایی از رنگ سبز روشن را در رندرهای فاش شده گلکسی S24 FE که ماه گذشته منتشر شد، دیده‌ایم. این گوشی حاشیه‌های باریک‌تری را در مقایسه با مدل قبلی به همراه نمایشگر بزرگ‌تر نشان می‌دهد که انتظار می‌رود اندازه آن 6.65 اینچ باشد.

با این حال، روی چیپست اسنپدراگون در این دستگاه حساب نکنید. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Galaxy S24 FE از چیپست Exynos 2400 بهره می‌برد، همان تراشه‌ای که سامسونگ امسال برای برخی از نسخه‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس استفاده کرد.

این گوشی دارای 12 گیگابایت رم، اندروید 14 خارج از جعبه و دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 8/10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمانی که سامسونگ قصد دارد گلکسی S24 FE را عرضه کند، منتشر نشده است، اما احتمالاً در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.