سری ریلمی 13 پرو 5G با دوربین حرفه ای هوش مصنوعی به زودی راه اندازی می شود

سری ریلمی 13 پرو 5G به زودی رونمایی خواهد شد. این شرکت راه اندازی خط تولید در کشور را تایید کرده است. همچنین طراحی یکی از گوشی های آینده را به چالش کشیده است. با این حال، ریلمی هنوز جدول زمانی عرضه و یا مشخصات کلیدی سری را فاش نکرده است.

سری Realme 13 Pro 5G راه اندازی شد

این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که سری Realme 13 Pro 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد. جدول زمانی دقیقی برای پرتاب هنوز مشخص نشده است. یک میکروسایت زنده از خط تولید در Flipkart فعال است و در دسترس بودن گوشی های آینده را تأیید می کند.

ریلمی تایید نکرد که چه گوشی هایی بخشی از سری جدید خواهند بود. سری‌های آینده ممکن است دارای یک ریلمی 13 پرو 5G و یک ریلمی 13 پرو پلاس 5G باشند.

طراحی سری Realme 13 Pro 5G (مورد انتظار)

طراحی یکی از گوشی های سری Realme 13 Pro 5G در یک بنر در میکروسایت به تصویر کشیده شده است. پنل پشتی یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ را در خود جای داده است. کلمه “hyperimage” بر روی جزیره دوربین نقش بسته است که در سایه طلایی رنگ دیده می شود. برجستگی های لبه سمت راست، محل قرارگیری دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا را نشان می دهد.

مشخصات Realme 13 Pro (مورد انتظار)

گوشی‌های سری Realme 13 Pro 5G مجهز به دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند و همچنین ادعا می‌شود که به چندین ویژگی صنعت اول مجهز هستند. گفته می‌شود که این گوشی اولین گوشی با دوربین هوش مصنوعی حرفه‌ای این شرکت است. با این حال، هنوز جزئیاتی در مورد دوربین فاش نشده است.

یک افشای قدیمی‌تر نشان می‌دهد که Realme 13 Pro 5G احتمالاً در چهار پیکربندی رم و فضای ذخیره‌سازی – 8 گیگابایت + 128 گیگابایت، 8 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 512 گیگابایت عرضه می‌شود.

این فاش می‌افزاید که این گوشی ممکن است در رنگ‌های طلایی، بنفش و سبز عرضه شود. آخرین رنگ ممکن است به انواع رم 12 گیگابایتی محدود شود. می‌توان انتظار داشت در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد سری Realme 13 Pro بدانیم.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.