گلکسی S25 اولترا ممکن است تغییر بزرگی در طراحی ایجاد کند

گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ از جمله زیباترین گوشی هایی هستند که می توان به آنها نگاه کرد و این شرکت زبان طراحی ایجاد کرده است که فورا قابل تشخیص است.

گوشی‌های Galaxy S Ultra آن دارای طرح‌های جعبه‌دارتر و گوشه‌های تیز هستند، در حالی که دستگاه‌های غیر Ultra گوشه‌های منحنی دارند. با این حال، Galaxy S25 Ultra ممکن است از این الگو پیروی نکند.

طراحی Galaxy S25 Ultra ممکن است گوشه های تیز نداشته باشد

طبق گفته‌های Ice Universe، Galaxy S25 Ultra گوشه‌های تیز نخواهد داشت. این برخلاف Galaxy S24 Ultra است که در صورت استفاده از دستگاه بدون قاب، گوشه‌های آن می‌تواند در کف دست کاربر فرو رفته و باعث ناراحتی شود.

اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ در مسیر درستی در زمینه ارگونومی حرکت می کند. با این حال، مشخص نیست که آیا کل گوشه منحنی است یا لبه‌های آن گردتر است.

به هر حال، به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است تا با گلکسی اس 25 اولترا، کاستی های گلکسی اس 24 اولترا را برطرف کند. این دستگاه در اوایل سال آینده معرفی خواهد شد و اطلاعات بیشتری در مورد طراحی این گوشی احتمالا تا پایان سال جاری فاش خواهد شد.

از Galaxy S25 Ultra چه انتظار دیگری می توان داشت؟

شایعه شده است که سامسونگ با گوشی پرچمدار بعدی خود دوربین ها را به شدت بهبود خواهد داد. بر اساس برخی گزارش‌ها، گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی (زوم اپتیکال 3 برابر) و دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی (زوم اپتیکال 5 برابر) خواهد بود. احتمالاً از همان دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی که در مدل قبلی خود دیده شده بود استفاده خواهد کرد.

سامسونگ همچنین می تواند از یک پردازنده 3 نانومتری برای گلکسی اس 25 اولترا استفاده کند. اکثر واحدها می توانند از تراشه Exynos 2500 (نام آزمایشی) استفاده کنند، در حالی که بقیه می توانند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 استفاده کنند. همچنین می تواند دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، ریل های جانبی تیتانیومی، بلندگوهای استریو، شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.