لنوو مشخصات دو تبلت پرچمدار و معمولی  Tab P12 Pro 5G و Tab P11 5G   را اعلام کرد

لنوو از تبلت Tab P 12 Pro 5G  و Tab P11 5G  رونمایی کرد. دستگاه اول یک تبلت پرچمدار است که دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز ی است و از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد اما تبلت مدل دوم یک دستگاه میان‌رده است که از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی استفاده می‌کند. این تبلت نسخه‌های جدیدی از دو تبلت پیشین لنوو با نام‌های Xiaoxin Pad Pro 2021 و Xiaoxin Pad Plus 2021 هستند. در اینجا تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تبلت‌های سری P جدید لنوو آمده است. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات و ویژگی‌های تبلت Tab P12 Pro 5G

تبلت لنوو  Tab P12 Pro 5G دارای صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد است که وضوح تصویر ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۶۰۰ نیت، HDR10+، Dolby Vision را ارائه می‌دهد. این تبلت نسبت صفحه نمایش به بدنه  ۸۹ درصد را ارائه می‌دهد. تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون  ۸۷۰ به این دستگاه قدرت می‌بخشد تا با کمک ۶ یا ۸ گیگابایت رم از نوع  LPDDR5 و همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶  گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی چنان قدرتی را برای شما فراهم آورد که بتوانید هر نوع بازی سنگینی را بدون لگ یا کندی انجام دهید. علاوه بر این، هرچند که میزان حافظه‌ی داخلی آن زیاد است اما برای ذخیره‌سازی بیشتر نیز می‌توانید از کارت حافظه‌ی جانبی microSD نیز استفاده کنید.

این تبلت برای عکاسی سلفی و انجام تماس‌های تصویری، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در قسمت بالای نمایشگر پنل جلو قرار داده و برای دوربین پشتی نیز از ماژول دوگانه‌ی یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عرض استفاده می‌کند.

دکمه پاور آن با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. باتری این دستگاه ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۴۵ واتی از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند. این تبلت فاقد جک ۳.۵ میلیمتری صدا است.

از پین‌های POCO موجود در دستگاه می‌توان برای اتصال لوازم جانبی مانند صفحه کلید اختیاری استفاده کرد. این تبلت لنوو به چهار بلندگو مجهز شده که توسط JBL تنظیم گردیده است. بسته خرده فروشی آن شامل قلم Precision Pen 3 است و در نهایت، از Wi-Fi 6 ۶، بلوتوث، GPS و Miracast نیز پشتیبانی می‌کند.

  • مشخصات و ویژگی‌های Tab P11 5G

تبلت لنوو Tab P11 5G دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی از نوع IPS LCD است که وضوح تصویر۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. تبلت پی ۱۱ ۵جی لنوو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰ جی بهره می‌برد و در دو نسخه از جمله ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

این تبلت نیز از حسگر ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری در جلو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت استفاده می کند. یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند، انرژی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. همچنین دارای سیستم عامل اندروید ۱۱، اسلات کارت microSD، بلندگوهای چهارگانه JBL، پین‌های پوگو، Wi-Fi، بلوتوث ۵.۱، GPS و پورت USB-C است. علاوه بر این، دارای قلم Precision  ۲ (موجود در جعبه خرده فروشی) و صفحه کلید جداشدنی اختیاری است.

مشخصات تبلت  Lenovo Tab P12 Pro 5G و P11 5G لنوو - چیکاو

  • قیمت و تاریخ عرضه‌ی دو تبلت  Lenovo Tab P12 Pro 5G و P11 5G لنوو

تبلت لنوو Tab P12 Pro 5Gدر نسخه‌های Wi-Fi و ۵جی عرضه می‌شود. قیمت نسخه فقط Wi-Fi، که قرار است از ماه اکتبر (مهر – آبان) در ایالات متحده در دسترس باشد، از ۶۰۹.۹۹ دلار شروع می‌شود. نوع ۵ جی آن در بازارهایی مانند اروپا، خاورمیانه و آسیا عرضه می‌شود قیمت آن در اروپا قیمت آن ۸۹۹ یورو شروع خواهد شد. این تبلت در رنگ خاکستری (Stormy Gray) موجود خواهد شد. تبلت P11 5G نیز با قیمت اولیه ۴۹۹ یورو راهی بازارهای اروپا می‌شود. فروش آن از اکتبر (مهر – آبان) آغاز می‌شود و در رنگ‌هایی مانند سفید (Moon White)، خاکستری (Story Grey) و آبی فیروزه‌ای (Modernist Turquoise) در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.