تاریخ احتمالی به روز رسانی One UI 7.0 مشخص شد

سامسونگ ممکن است تاریخ انتشار One UI 7.0 را اعلام کرده باشد. در حالی که مشخص است که این شرکت هر سال یک نسخه اصلی از One UI را در سه ماهه چهارم منتشر می کند، تاریخ دقیق انتشار One UI 7.0 هنوز مشخص نیست. با این حال، می‌توانیم چارچوب زمانی آن را از کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در سال جاری استنباط کنیم.

تاریخ انتشار UI 7.0 ممکن است در اکتبر 2024 باشد

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) 2024 در تاریخ 3 اکتبر 2024 در مرکز کنفرانس سن خوزه مک انری در مرکز شهر سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

در این رویداد سالانه متمرکز بر توسعه‌دهندگان، این شرکت می‌تواند تمام ویژگی‌های One UI 7.0 را فاش کند و اولین نسخه پایدار خود را چند روز بعد برای دستگاه‌های سازگار منتشر کند. سال گذشته، رویداد SDC 2023 در 5 اکتبر اتفاق افتاد و به‌روزرسانی پایدار One UI 6.0 اواخر همان ماه منتشر شد.

محل کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 - چیکاو

سامسونگ امسال نیز می تواند از همین الگو پیروی کند. One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 است و شرکت کره جنوبی قبلاً آزمایش داخلی نسخه اصلی بعدی One UI را آغاز کرده است. این شرکت به‌روزرسانی One UI 7.0 را برای بیش از 50 گوشی و تبلت گلکسی منتشر خواهد کرد و شما می‌توانید لیست کامل دستگاه‌های واجد شرایط را در اینجا مشاهده کنید.

انتظار می‌رود One UI 7.0 بلوتوث Auracast، NFC، طراحی رابط کاربری، انیمیشن‌ها، کشوی برنامه عمودی و عمر باتری بیشتر را بهبود بخشد. همچنین می تواند ویژگی App Lock را به همراه داشته باشد. انتظار می‌رود اندروید 15 و One UI 7.0 چندین بهبود دیگر را نیز شامل شوند. با این حال، لیست کامل تغییرات، ویژگی‌های جدید و بهبودها تنها زمانی فاش می‌شود که سامسونگ برنامه One UI 7.0 Beta را در سه ماهه آینده معرفی کند.

سامسونگ همچنین می‌تواند سایر ویژگی‌های اکوسیستم One UI، از جمله Bixby، Buds Auto Switch، Galaxy AI، Gaming Hub، Modes & Routines، Multi Control، Quick Share، Samsung DeX، Samsung Knox، Secure Folder و SmartThings را بهبود بخشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.