گوگل با استفاده از چهره های محبوب چت ربات هوش مصنوعی خود را ایجاد می کند

در حال حاضر، همه شرکت‌های بزرگ فناوری در تلاش هستند تا انقلاب هوش مصنوعی را تحت کنترل خود درآورند و تلاش می‌کنند تأثیر بگذارند.

حتی گوگل نیز به سختی تلاش می‌کند تا وارد عمل شود. طبق گزارش‌ها، این شرکت در تلاش است تا چت‌ربات‌های هوش مصنوعی مبتنی بر افراد مشهور و حتی اینفلوئنسرهای یوتیوب را راه‌اندازی کند.

طبق گزارش The Information، گوگل در تلاش است تا Gemini را با این افزوده جدید ارتقا دهد. سعی دارد با چهره های محبوب شریک شود و چت ربات هوش مصنوعی خود را ایجاد کند. علاوه بر این، همچنین به کاربران در آینده اجازه می‌دهد تا چت‌بات‌های شخصی‌شده خود را با توصیف شخصیت و ظاهر خود ایجاد کنند. بنابراین نوعی بیتموجی اما پیشرفته تر.

پیش از این، شرکت هایی مانند Character.ai این را امتحان کرده بودند. متا همچنین ربات‌های چت را بر اساس شخصیت‌هایی مانند چارلی دی املیو، ستاره TikTok، Mr. Beast، Snoop Dogg، Tom Brady و Paris Hilton ایجاد کرده است.

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، این پروژه توسط رایان ژرمیک، که به‌خاطر کارش در Google Doodles شناخته می‌شود، به همراه یک تیم ده نفره رهبری می‌شود.

چیزی که هنوز مشخص نیست این است که گوگل با کدام افراد مشهور همراهی خواهد کرد. همچنین، این احتمال وجود دارد که به جای ارائه این ویژگی برای مخاطبان گسترده‌تر، گوگل این ویژگی را در آزمایشگاه‌های گوگل در دسترس قرار دهد.

اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که چنین چت ربات های هوش مصنوعی سایر شرکت ها با استقبال خوبی مواجه نشده اند. ما واقعاً مطمئن نیستیم که آیا گوگل می‌تواند با این توسعه جدید نویز ایجاد کند یا خیر. جدای از آن، ما هنوز جزئیات دیگر را نمی دانیم.

نظر شما در مورد حرکت گوگل چیست؟ آیا شما علاقه مند به استفاده از آن هستید؟

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.