تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3 Pro تایید شد

وان پلاس میزبان یک رویداد بزرگ در تاریخ 27 ژوئن در چین است که در آن شاهد معرفی سه دستگاه جدید خواهیم بود. OnePlus Ace 3 Pro ستاره این نمایشگاه خواهد بود و ما همچنین چند رندر رسمی برای دستگاه در رنگ سفید آن دریافت کردیم. به نظر می رسد شبیه به OnePlus Ace 3 است اما دارای یک جزیره دوربین بزرگتر و نام تجاری Ace در کنار آن است.

انتظار می رود Ace 3 Pro یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، یک صفحه نمایش 6.75 اینچی LTPO AMOLED و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را به همراه داشته باشد. همچنین دارای باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 100 واتی است.

OnePlus همچنین تأیید کرد که نسخه جدیدی از Watch 2 خود را با صفحه ساعت تغییر یافته با علامت‌های سرعت سنج و یک بند ساعت جدید عرضه خواهد کرد. همچنین به رنگ سبز خواهد آمد. OnePlus Buds 3 نیز بخشی از رویداد معرفی خواهد بود و رنگ سبز جدیدی دریافت خواهد کرد.

وان پلاس همچنین اولین تبلت اندرویدی پرچمدار خود را با نام OnePlus Pad Pro عرضه می کند. بر اساس شایعات، این گوشی باید از یک LCD 12.1 اینچی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 67 واتی برخوردار باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.