اکنون می توانید لایو اینستاگرام خود را به لیست دوستان نزدیک محدود کنید

اینستاگرام همیشه در خط مقدم افزایش تجربه کاربری با ویژگی‌های نوآورانه بوده است. در آخرین اطلاعیه خود، پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به متا یک گزینه تغییر بازی را برای ویژگی زنده خود معرفی کرده است: توانایی محدود کردن پخش زنده اینستاگرام به لیست دوستان نزدیک شما.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا لحظات زنده را با مخاطبان منتخب و قابل اعتماد به اشتراک بگذارند و از تعامل صمیمی‌تر و کنترل‌شده‌تر اطمینان حاصل کنند.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، تا به حال، شروع پخش زنده در اینستاگرام به این معنی بود که اگر حساب کاربری شما عمومی بود، هر کسی می‌توانست آن را تماشا کند، و اگر حساب کاربری شما خصوصی بود، همه فالوورهای شما می‌توانستند آن را تنظیم کنند. ویدیوهای لایو در اینستاگرام به یکی از عناصر اصلی اینفلوئنسرها و افراد مشهور تبدیل شده است تا با مخاطبان خود درگیر شوند.

با این حال، با معرفی گزینه Close Friends List برای پخش زنده، اکنون می توانید جلسات لایو اینستاگرام خود را به مخاطبان انتخابی تری محدود کنید.

اکنون، اگر می‌خواهید چگونه پخش زنده اینستاگرام خود را به لیست دوستان نزدیک خود محدود کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم. ما شما را از طریق مراحل ساده راهنمایی می کنیم تا جلسات لایو اینستاگرام خود را منحصر به دوستان نزدیک خود کنید.

چگونه لایو اینستاگرام را به دوستان نزدیک محدود کنیم

  • مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • مرحله 2: روی نماد مثبت در پایین ضربه بزنید، سپس روی Live ضربه بزنید. یا، انگشت خود را به سمت راست در هر نقطه از فید بکشید، سپس به Live در پایین بروید.
  • مرحله 3: برای افزودن عنوان، روی گزینه Title در سمت چپ ضربه بزنید و عنوانی را وارد کنید، سپس روی Add title ضربه بزنید.
  • مرحله 4: روی گزینه Everyone در بالای نماد “” ضربه بزنید.
  • مرحله 5: روی Close Friends ضربه بزنید.
  • مرحله 6: برای شروع Live روی نماد “” در پایین ضربه بزنید. تعداد بینندگان در بالای صفحه و نظرات در پایین نمایش داده می شود.
  • مرحله 7: پس از اتمام جلسه زنده، روی نماد متقاطع موجود در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس برای تأیید روی End video/ End now ضربه بزنید.
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.