ویژگی ویندوز 11 که متون را از اندروید استخراج می کند برای همه قابل استفاده است

اخیراً، مایکروسافت تمرکز زیادی روی تجربه Phone Link در ویندوز داشته است. چند هفته پیش، بخش دستگاه های مدیریت شده را اضافه کرد که به شما امکان می دهد از تلفن خود به عنوان دوربین وب استفاده کنید. مایکروسافت همچنین یک ویژگی جدید اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً اسکرین‌شات‌های گرفته شده از گوشی خود را روی دسکتاپ کپی کنید.

علاوه بر این، مایکروسافت در حال آزمایش یک ویژگی Scan Text است که می تواند متن را از عکس ها استخراج کند. ما گزارش مفصلی در مورد ویژگی OCR انجام دادیم و نحوه عملکرد آن را با عکس‌های تلفنمان نشان دادیم. تا به حال، این ویژگی به برنامه Windows Insider محدود می شد، اما اکنون به طور گسترده برای ویندوز 11 و ویندوز 10 در دسترس است.

مایکروسافت «Scan Text» را که از فناوری OCR استفاده می‌کند، در برنامه Phone Link نسخه 1.24052.124.0 اضافه کرده است. برای دسترسی به این ویژگی، فقط باید برنامه Phone Link را به روز کنید. پس از آن، هنگام مشاهده عکس‌ها در برنامه Phone Link در ویندوز، یک گزینه Text (قبلاً با عنوان Scan Text نامگذاری شده بود) پیدا خواهید کرد.

اسکن متن در تصویر در برنامه لینک تلفن ویندوز 11 - چیکاو

با کلیک بر روی نماد، قابلیت های OCR را فراخوانی می کند و سعی می کند تمام متن موجود در تصویر را پیدا کند. کپی کردن جزئیات از تصویر یک سند، یادداشت یا کارت شناسایی راحت است.

در آزمایش‌های ما، Windows Latest مشاهده کرد که این ویژگی با زبان‌هایی غیر از انگلیسی به خوبی کار نمی‌کند. مایکروسافت باید این مشکل را در به‌روزرسانی‌های بعدی برطرف کند، در غیر این صورت بسیاری از کاربران را حذف خواهد کرد.

Snipping Tool در حال حاضر دارای ویژگی OCR برای اسکن متن از اسکرین شات با قابلیت اضافی برای ویرایش یا پنهان کردن متن حساس است. با این حال، Phone Link چندین ویژگی مفید دیگر برای شما دارد.

اسکرین شات های گوشی را در رایانه شخصی خود ویرایش کنید

ادغام اندروید در ویندوز با هر ویژگی جدید بهتر می شود. بسته میزبان تجربه Cross Device، Phone Link را قادر می‌سازد تا تجربیات مرتبط بیشتری مانند ویرایش اسکرین‌شات‌ها در رایانه شخصی را ارائه دهد.

هنگامی که تلفن شما از طریق Phone Link به رایانه شخصی شما متصل می شود، به محض اینکه آن را در تلفن خود ثبت کردید، اعلانی برای ویرایش اسکرین شات دریافت خواهید کرد.

پس از آن، می توانید اسکرین شات گرفته شده را با استفاده از ابزار Snipping که اخیراً پشتیبانی از ایموجی را اضافه کرده است، ویرایش کنید. حاشیه نویسی تصاویر سرگرم کننده است زیرا ابزار Snipping Tool دارای اشکال و شکلک های عالی است.

اعلان برای ویرایش اسکرین شات گرفته شده در گوشی در ویندوز 11 کامپیوتر - چیکاو

این تجربه برای کاربران ویندوز 11 و 10 در دسترس است. همانطور که قبلاً گفتیم، مایکروسافت همچنین در حال آزمایش این ایده است که با استفاده از Windows Share فایل ها را مستقیماً به تلفن شما ارسال کند.

گزینه my phone برای اشتراک گذاری فایل در ویندوز اشتراک - چیکاو

با این حال، این ایده جدیدی نیست زیرا به سادگی برچسب نماد را از “Phone Link” به “My Phone” تغییر می دهد که قابل درک تر است.

منبع windowslatest
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.