ویژگی جدید One UI 6.1.1 عکس های پرتره شما را بهبود می بخشد

انتظار می‌رود سامسونگ با معرفی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 One UI 6.1.1 را معرفی کند. طبق گزارش‌ها، نسخه آینده One UI بسیاری از ویژگی‌های جدید Galaxy AI و جزئیات یکی از آن One UI 6.1 را به همراه خواهد داشت. ویژگی های .1 نشان داده شده است.

یکی از ویژگی های UI 6.1.1 می تواند عکس های پرتره را با استفاده از نقاشی ها بهبود بخشد

به گفته‌ی کارشناس معتبر IceUniverse (@universeice on X)، One UI 6.1.1 ویژگی‌ای را به ارمغان می‌آورد که به شما امکان می‌دهد از هوش مصنوعی برای نقاشی روی عکس‌های پرتره گرفته‌شده توسط شما برای اعمال سبک‌های مختلف استفاده کنید.

در حالی که آنها این ویژگی را با جزئیات توضیح ندادند، به نظر می رسد که کاربران می توانند (احتمالاً با استفاده از قلم S) روی تصاویر پرتره گرفته شده با تلفن، طراحی کنند و دستگاه سبک تصاویر پرتره را بر اساس طراحی تغییر می دهد.

طبق گزارش‌ها، این ویژگی از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، به این معنی که فقط در تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی رده بالا در دسترس خواهد بود. می‌توان آن را به دستگاه‌های دارای قلم S محدود کرد، اما اکنون نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم. بنابراین، این ویژگی احتمالاً برای دستگاه‌هایی که واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 هستند و از قبل دارای ویژگی‌های Galaxy AI هستند، منتشر خواهد شد.

معمولا ویژگی های One UI x.1.1 فقط برای دستگاه های Galaxy Tab و Galaxy Z منتشر می شود. با این حال، امسال One UI 6.1.1 بسیاری از ویژگی‌های جدید Galaxy AI را به همراه خواهد داشت که برای دستگاه‌های سازگار با Galaxy S، Galaxy Tab و Galaxy Z عرضه می‌شوند. این به‌روزرسانی در گوشی‌های سری گلکسی اس One UI 6.1.1 نام نخواهد داشت. One UI 6.1 نام خواهد داشت.

گزارش قبلی ادعا می‌کرد که One UI 6.1.1 همچنین ویژگی‌ای را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد طرح‌های ناهموار را به طراحی‌ها و تصاویر با ظاهری مناسب در Samsung Notes تبدیل کنند. این ویژگی به دستگاه‌های دارای قلم S مانند Galaxy S24 Ultra، Galaxy Tab S9 و Galaxy Z Fold 5 محدود می‌شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.