بررسی مزایا و معایب تبلت گلکسی 10.5 اینچی تاشو

با شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ می خواهد به زودی مجموعه دستگاه های تاشو خود را گسترش دهد، احتمال بیشتری وجود دارد که این شرکت در نهایت اولین تبلت تاشو خود را بسازد. برخلاف گوشی‌های هوشمند تاشو، این تبلت‌های تاشو دارای یک صفحه نمایش هستند و همه چیز در مورد ارائه یک تبلت به شکل قابل حمل و هیجان‌انگیز است.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی یا فاش شده ای از تئوری آماده شدن تبلت گلکسی تاشو برای عرضه پشتیبانی نمی کند. با این وجود، تصور اینکه چه چیزی می تواند باشد سرگرم کننده است، بنابراین ما ادامه دادیم و بیشتر کاوش کردیم.

تبلت تاشو سامسونگ چه چیزی را ارائه می دهد؟ مزایا و معایب آن چه خواهد بود؟ و چه شکلی خواهد بود؟

اخیراً ایده تبلت گلکسی تاشو ۸.۷ اینچی و مزایا و معایب آن را بررسی کردیم. امروز، ما همین کار را انجام می دهیم و این فرمول را روی یک تبلت خیالی با صفحه نمایش بزرگتر 10.5 اینچی تاشو اعمال می کنیم.

چرا تبلت تاشو 10.5 اینچی Galaxy Z ممکن است کار کند؟

10.5 اینچ یا حدوداً ممکن است بهترین اندازه برای یک تبلت تاشو باشد، و در اینجا دلایلی وجود دارد:

  • یک تبلت تاشو 10.5 اینچی به اندازه کافی صفحه نمایش بزرگی دارد که بتوان آن را تبلت مناسب نامید. ممکن است اندازه مناسبی برای کاربران تجاری در حال حرکت باشد.
  • به قدری سبک که بار بار نشود. احتمالا زیر 500 گرم شاید جیبی نباشد، اما حمل آن آسان است.
  • در حالی که تبلت‌های کوچک‌تر 8.7 اینچی معمولاً با بخش ارزان‌قیمت همراه هستند، یک تبلت تاشو 10.5 اینچی به راحتی می‌تواند به عنوان یک تخته ممتاز عمل کند.
  • صفحه نمایش بزرگتر از 8.7 اینچ تایپ در حالت فلکس را آسان تر می کند.
  • به اندازه کافی بزرگ نیست که نیاز به لولاهای دوگانه داشته باشد، اما به اندازه کافی بزرگ است که مجموعه ای قوی از ویژگی ها را بدون به خطر انداختن عمر باتری ارائه دهد.
  • به لطف صفحه نمایش تاشو با اندازه متوسط، تجربه ای راحت تر S Pen را تجربه خواهید کرد. برای ارائه بهتر از یک مدل 8.7 اینچی است.
  • به اندازه‌ای بزرگ است که جدیدترین چیپست‌ها را با خنک‌کنندگی پیچیده در خود جای دهد، بنابراین یک تجربه خوب DeX را ممکن می‌سازد.
  • احتمالاً بهترین تعادل بین صفحه نمایش تبلت بزرگ و قابلیت حمل و استفاده، چه در حالت تا شده و چه در حالت باز است.

چرا تبلت تاشو 10.5 اینچی گلکسی Z ممکن است از کار بیفتد؟

  • به اندازه کافی بزرگ نیست که به راحتی به عنوان یک لپ تاپ تاشو استفاده شود.
  • صفحه نمایش تاشو بزرگتر قیمت تبلت و هزینه های تعمیر را افزایش می دهد.
  • آنقدر کوچک نیست که بتوان در جیب قرار داد.
  • خطر بالا تبدیل شدن به یک دستگاه طاقچه برای چند مشتری با جیب عمیق. اکثر کاربران تبلت گلکسی ترجیح می دهند برای یک تبلت سفت و سخت 10.5 اینچی هزینه کمتری بپردازند.
  • یک تبلت تاشو نوع لوازم جانبی را که می تواند استفاده کند محدود می کند. یک کیبورد فیزیکی بدون طراحی انقلابی غیرممکن یا غیرعملی خواهد بود – این تحقیق و توسعه هزینه زیادی خواهد داشت.

جمع بندی

با دانستن تاریخچه تبلت های کوچکتر و با توجه به معایب و مزایای فوق، به نظر می رسد یک تبلت 10.5 اینچی نسبت به مدل 8.7 اینچی شانس موفقیت بیشتری داشته باشد. 10.5 تا 11 اینچ می تواند اندازه ایده آلی برای یک تبلت تاشو باشد، وقتی تمام جنبه های مربوط به هزینه ها، قابلیت تعمیر و قابلیت استفاده را در نظر بگیرید. با این حال، این تبلت دارای برچسب قیمت بالاتر و خطرات دیگری نسبت به مدل های کوچکتر است.

با این وجود، برای طرفداران سامسونگ که همیشه خواهان یک تبلت تاشو بوده اند، این فرم فاکتور ممکن است بهترین انتخاب باشد. نگهداری آن خیلی گران یا سخت نیست، به اندازه‌ای بزرگ است که تجربه‌ای همهجانبه را در یک فرم بسیار قابل حمل ارائه دهد، و نه آنقدر کوچک که در سری گوشی‌های هیبریدی Z Fold به خطر بیفتد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.