Galaxy Buds به زودی می تواند صدای بهبود یافته را با گلکسی کروم‌بوک‌ها ارائه کند

گوگل به شدت در تلاش است تا ChromeOS را بهبود بخشد تا آن را جایگزین مناسبی برای macOS و Windows کند. در حال حاضر این یک سیستم عامل مدرن کامل نیست، اما گوگل شروع به ایجاد تغییرات اساسی در اصول ChromeOS کرده است. این، از جمله موارد دیگر، کیفیت صدای بی سیم کروم بوک ها را بهبود می بخشد.

بنابراین، وقتی Galaxy Buds خود را در آینده به Galaxy Chromebook خود متصل کنید، کیفیت صوتی بهبود یافته ای دریافت خواهید کرد.

Galaxy Chromebooks برای دریافت کدک‌های صوتی بی‌سیم جدید از طریق به‌روزرسانی ChromeOS - چیکاو

گوگل (از طریق میشال رحمان) اعلام کرده است که چندین بخش از پشته فناوری اندروید را به ChromeOS می آورد. این شامل فورک هسته لینوکس اندروید و چندین فریمورک است.

این امر سرعتی را که Google می‌تواند ویژگی‌های پیشرفته را به ChromeOS بیاورد و ادغام آن با دستگاه‌های Android مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند را بهبود بخشد، افزایش می‌دهد. همچنین سازگاری با لوازم جانبی مانند هدفون های بی سیم را به شدت بهبود می بخشد.

اولین تغییرات در حال حاضر با ChromeOS 122 انجام شده است. اکنون از پشته فلوراید اندروید برای لینوکس (Floss) به جای پشته استاندارد لینوکس BlueZ استفاده می کند. این تغییر از سال 2021 تحت آزمایش بوده است. این پشته بلوتوث کدک‌های صوتی بی‌سیم با کیفیت بالاتر از جمله AAC، aptX، aptX HD و LDAC را ارائه می‌کند.

همچنین از Bluetooth LE Audio پشتیبانی می‌کند که کیفیت و قابلیت اطمینان بهتری نسبت به SBC (پیش‌فرض فعلی در ChromeOS) ارائه می‌دهد. همراه با کدک‌های با کیفیت بالاتر، ChromeOS جفت‌سازی سریع‌تر، اتصال بلوتوث قوی‌تر و فرآیند تست بهبودیافته‌تر نیز خواهد داشت.

بنابراین، می‌توانید انتظار داشته باشید که Galaxy Chromebook شما حتی با دستگاه‌هایی مانند Galaxy Buds 2 Pro که از AAC و Bluetooth LE Audio پشتیبانی می‌کند، بهتر کار کند. می‌توانید نقد و بررسی Galaxy Buds 2 Pro ما را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

در آینده، گوگل می‌خواهد با به‌روزرسانی‌های آتی ChromeOS، قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری را به کروم‌بوک‌ها بیاورد. با این حال، این تغییرات و پیشرفت‌ها به این زودی‌ها به وجود نمی‌آیند.

می‌توانید انتظار داشته باشید که در سال‌های آینده شاهد پیشرفت‌های بزرگی باشید زیرا Google چارچوب اصلی Android و ChromeOS را برای تقویت اکوسیستم خود یکپارچه می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.