ردمی A3x با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در وب سایت جهانی این شرکت فهرست شد

Redmi A3x در وب سایت جهانی شیائومی فهرست شده است که نشان می دهد این گوشی به زودی عرضه می شود. این لیست طراحی و مشخصات کامل گوشی را فاش کرده ، اما این برند هنوز برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در بازارها از جمله هند اعلام نکرده است.

ردمی A3x دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ LCD و مجهز به تراشه Unisoc T603 است. این گوشی در سه گزینه رنگی عرضه خواهد شد و دارای دوربین پشتی دوگانه 8 مگاپیکسلی است.

انتظار می رود جزئیات قیمت و در دسترس بودن Redmi A3x زمانی که این گوشی در بازارهای خاص عرضه شود، اعلام شود. در حال حاضر در وب‌سایت جهانی با دو پیکربندی رم و فضای ذخیره‌سازی – 3 گیگابایت + 64 گیگابایت و 4 گیگابایت + 128 گیگابایت – و گزینه‌های رنگی Aurora Green، Midnight Black و Midnight White فهرست شده است.

Redmi A3x در حال حاضر در پاکستان با برچسب قیمت 18999 پوند (تقریباً 5700 روپیه) در دسترس است. انتظار می رود به زودی در هند به فروش برسد. احتمالاً در کنار Redmi A3 استاندارد در کشور قرار خواهد گرفت.

مشخصات Redmi A3x

طبق لیست، Redmi A3x دو سیم کارته (نانو) روی اندروید 14 اجرا می شود و تایید شده است که دو به روز رسانی اصلی اندروید و سه سال به روز رسانی وصله امنیتی را دریافت می کند. این صفحه نمایش 6.71 اینچی HD + (720 x 1650) LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی محلی 500 نیت دارد. با نمایشگر ناچ قطره ای نشان داده می شود.

گوشی جدید سری A ردمی مجهز به تراشه هشت هسته ای Unisoc T603، همراه با 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 64 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 است. رم داخلی را می توان با حافظه داخلی اضافی تا 8 گیگابایت افزایش داد در حالی که حافظه داده شده را می توان تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD افزایش داد.

برای اپتیک، Redmi A3x دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که شامل یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور QVGA است. برای سلفی و چت تصویری، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

طبق لیست، گزینه های اتصال در Redmi A3x شامل Wi-Fi، بلوتوث 4.2، GPS، GLONASS، Galileo، جک 3.5 میلی متری صدا و پورت USB Type-C است. حسگرهای موجود در این هواپیما شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط مجازی، قطب‌نمای الکترونیکی و حسگر مجاورت هستند. حسگر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است و از ویژگی بازگشایی چهره مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

Redmi A3x دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند. ابعاد آن 168.4×76.3×8.3 میلی متر است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.