مشخصات میکس فولد 4 شیائومی لو رفت

شیائومی Mix Fold 3 را در آگوست گذشته عرضه کرد و اکنون در حال کار بر روی Mix Fold 4 است که احتمالاً در تابستان نیز عرضه خواهد شد. امروز پایگاه خبری دیجیتال چت دیجیتال افشار Weibo لیستی از مشخصات Mix Fold 4 را به اشتراک گذاشته است. این لیست کاملی از مشخصات نیست، اما جزئیات زیادی را در مورد گوشی هوشمند تاشوی آینده به ما می دهد، بنابراین بیایید آن را بررسی کنیم.

Mix Fold 4 در مقایسه با مدل قبلی خود چین خوردگی کمتری روی صفحه تاشو دارد، از ارتباطات ماهواره ای دو طرفه پشتیبانی می کند، احتمالاً دارای رتبه IP برای مقاومت در برابر آب، موتور ارتعاش خطی محور x و وزنی بین 220 گرم است. و 240 گرم لولا تقویت شده است و باید دوام بیشتری داشته باشد.

این دستگاه با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، باتری حداقل 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و دوربین اصلی پشتی با دیافراگم بزرگ 50 مگاپیکسلی در کنار یک لنز جدید پریسکوپ ارائه می شود. البته یک فوق عریض نیز وجود خواهد داشت و احتمالاً یک تله فوتو دوم نیز درست مانند Mix Fold 3.

البته انتظار می رود که از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند و این مشخصات مطمئناً آن را جانشین بسیار شایسته ای برای Mix Fold 3 می کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.