ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در چین توسط بایدو ارائه می‌شود، نه گوگل

یک دهه پیش سامسونگ بر بازار چین تسلط داشت، اما در سال 2023 حدود 2 درصد بود. رهبر بخش موبایل سامسونگ، TM Roh، در تلاش برای به دست آوردن مجدد سهم از دست رفته بازار بوده است. اوایل این هفته او به خبرنگاران گفت: «ما تلاش می‌کنیم تا از طریق بهینه‌سازی نرم‌افزاری که متناسب با بازار چین باشد، محصولاتی متناسب با بازار چین به مصرف‌کنندگان چینی برسانیم، و من فکر می‌کنم نتایج کم‌کم ظاهر می‌شوند.»

همانطور که مشخص است، این نرم افزار مناسب تر شامل ویژگی های جدید هوش مصنوعی است. در هر جای دیگر، توابع ترجمه، خلاصه سازی و تولید توسط Gemini Pro Google انجام می شود. در چین، این ویژگی ها توسط مدل Baidu به نام “Ernie” ارائه می شود.

ویژگی های هوش مصنوعی در سری Galaxy S24

البته، گوشی های اندرویدی در چین معمولاً بدون خدمات گوگل عرضه می شوند. اما سامسونگ برای این نسل از پرچمداران خود به قدری به هوش مصنوعی توجه کرده است که این سوئیچ کمی غافلگیرکننده است.

تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، اینها همان ویژگی هایی هستند (از نظر عملکرد) که بقیه دنیا در حال دریافت آن هستند – حتی می توانید برای جستجوی وب برای آن چیزی حلقه بزنید، ویژگی که گوگل بسیار به آن افتخار می کرد.

در اینجا بیانیه ای از سامسونگ است که توسط CNBC منتشر شده است: «هم اکنون با داشتن درک و قابلیت های تولید Ernie، دستیار نوت ارتقا یافته سامسونگ می تواند محتوا را ترجمه کند و همچنین محتوای طولانی را با کلیک یک دکمه به فرمت های شفاف و هوشمندانه خلاصه کند و سازمان را ساده تر کند».

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.