سامسونگ در حال کار بر روی هدست و کنترلر Galaxy VR است

در رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته، سامسونگ مورد انتظارترین سری گوشی های هوشمند، سری Galaxy S24 را به پایان رساند. اما آخرین فاش نشان می دهد که سامسونگ در حال کار بر روی یک هدست Galaxy VR و یک کنترلر است.

Roland Quandt، مشاور محبوب در X (توئیتر سابق) اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت که سامسونگ یک هدست واقعیت مجازی SM-I130 و یک SM-I610 احتمالاً یک کنترلر VR در دست توسعه دارد. قابل ذکر است، به نظر می رسد که غول کره جنوبی با جدیدترین هدست Galaxy VR خود، با Apple Vision Pro مقابله خواهد کرد.

علاوه بر این، جدیدترین هدست واقعیت مجازی Galaxy VR که در دست ساخت است، به نظر می رسد تکراری از هدست SM-I110 XR/VR باشد که در گذشته فاش شده است. اپل در حال رونمایی از هدست ویژن پرو در ماه آینده است و با فاش شدن این خبر، به نظر نمی رسد سامسونگ عرضه محصول خود را به تعویق بیندازد.

همچنین گزارش شده است که هدست اپل ویژن پرو می تواند از صفحه نمایش روشن تر سامسونگ استفاده کند. چند ماه پیش سامسونگ یک علامت تجاری برای عینک هوشمند خود به ثبت رساند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد در دسترس بودن هدست Galaxy VR در دسترس نیست، سامسونگ ممکن است هدست خود را در کنار Galaxy Z Flip 6 عرضه کند، که قرار است در آگوست 2024 اتفاق بیفتد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.