گلکسی A15، ارزان ترین گوشی سامسونگ، با چهار ارتقاء سیستم عامل!

سامسونگ دو گوشی جدید سری گلکسی A به نام های گلکسی A15 و گلکسی A25 را در اوایل ماه جاری معرفی کرد. این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های قبلی خود چند ارتقای سخت‌افزاری به همراه دارند، اما مهم‌تر از آن، این گوشی‌ها اولین گوشی‌های سامسونگ هستند که با One UI 6 خارج از جعبه عرضه می‌شوند (بدون احتساب Galaxy S23 FE، که با One UI 6 خارج از جعبه عرضه شد).

سال گذشته، گلکسی A24 ارزان‌ترین گوشی سامسونگ شد که قول ارتقای چهار سیستم عامل اصلی به آن داده شد، و همچنین به گلکسی A25 نیز به همان تعداد ارتقاء سیستم عامل وعده داده شد. اما چیزی که ممکن است از دست داده باشید این است که سامسونگ همچنین Galaxy A15 را با چهار نسل ارتقاء سیستم عامل ارائه خواهد کرد!

گلکسی A15 چهار نسل ارتقاء سیستم عامل، پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد

این بدان معنی است که سامسونگ اکنون چهار ارتقاء سیستم عامل اندروید را به گوشی های هوشمند گلکسی با تقریباً هر قیمتی تضمین می کند و برتری خود را نسبت به سایر سازندگان تلفن های اندرویدی افزایش می دهد.

ما امیدواریم که غول کره‌ای در آینده از سیاست به‌روزرسانی‌های ۷ ساله سیستم‌عامل گوگل الهام بگیرد، اما احتمالاً با توجه به تعداد دستگاه‌هایی که سامسونگ باید سالانه پشتیبانی کند، عجله‌ای برای انجام این کار ندارد.

گلکسی A15 علاوه بر پیشرفت تا اندروید 18، به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت پنج سال دریافت خواهد کرد. از تاریخ 27 دسامبر، سامسونگ رسماً اعلام نکرده است که A15 هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از روز اول هر سه ماه یک‌بار این به‌روزرسانی‌ها را مشابه دیگر گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه گلکسی دریافت کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.