پوکو X6 پرو در BIS مشاهده شد؛ راه‌اندازی قریب‌الوقوع نزدیک است!

مدل‌های تلفن هوشمند پوکو ایکس 6 و پوکو ایکس 6 پرو ممکن است در حال توسعه باشند و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک رونمایی شوند. این مدل ها قبلاً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده اند. اکنون، نوع Pro اکنون در گواهی BIS (دفتر استانداردهای هند) مشاهده شده است.

نکات برجسته

  • گوشی هوشمند Poco X6 Pro بر اساس گواهی BIS (دفتر استانداردهای هند) دیده شده است.
  • در گواهینامه، دستگاه دارای شماره مدل 23122PCD1I است.
  • ردمی نوت 13 پرو قرار است در بازارهای بین المللی به POCO X6 Pro تغییر نام دهد.

Tech Outlook یک دستگاه پوکو را مشاهده کرده است که در وب سایت گواهی BIS (دفتر استانداردهای هند) با شماره مدل 23122PCD1I فهرست شده است.

در حالی که نام نام مستعار از لیست BIS فاش نشده است، اعتقاد قوی بر این است که این اسمارت فون Poco X6 Pro باشد.

پیش از این، یک دستگاه Poco با شماره مدل مشابه در پایگاه داده IMEI ظاهر شد که گمان می رفت Poco X6 Pro باشد. ظاهر این دستگاه در پایگاه داده BIS این تصور را تقویت می کند که به زودی می تواند در بازار هند معرفی شود.

طبق گزارش‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود که Redmi Note 13 Pro که اخیراً عرضه شده است، به عنوان Poco X6 Pro در بازارهای بین‌المللی تغییر نام دهد. در همین حال، انتظار می‌رود Poco X6 5G نسخه اصلاح‌شده Redmi Note 13 5G باشد.

طبق شایعات، Poco X6 می‌تواند بر روی پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 اجرا شود و با رم ۶ گیگابایتی عرضه شود. در قسمت جلویی نمایشگر، می‌توانیم یک صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD داشته باشیم که بدون حاشیه و دارای سوراخ پانچ است. برای دوربین‌ها، ما انتظار داریم یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی اضافی داشته باشیم. حتی می‌تواند از یک دوربین 16 مگاپیکسلی جلو استفاده کند. در نهایت، این گوشی می تواند با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی کار کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.