اپل سال آینده خط AirPods خود را به روز خواهد کرد

طبق گفته بلومبرگ، سال 2024 ممکن است سال ایرپادها باشد زیرا اپل قصد دارد سال آینده این خط را به روز کند. اپل اولین بار ایرپادها را در سال 2016 معرفی کرد و طراحی آن نمادین شده است. حدود یک ماه پس از عرضه هدفون های OG استریو بی سیم واقعی (TWS)، این پوشیدنی در حال حاضر 26 درصد از بازار را در اختیار داشت. و ایرپادها به همراه اپل واچ جزء اصلی محصولات پوشیدنی اپل باقی مانده اند و این دستگاه با 32 درصد سهم در بازار هدفون های بی سیم بر اساس Canalys پیشتاز است.

بلومبرگ می‌گوید که می‌توانیم شاهد گران‌ترین AirPods، AirPods Max، نسخه جدیدی باشیم که شامل پورت شارژ USB-C و گزینه‌های رنگی جدید است. درخواست ثبت اختراع قبلی توسط اپل نشان می دهد که AirPods Max 2 تاج دیجیتال را با یک سطح حساس به لمس جایگزین می کند. AirPods Max دارای برچسب قیمت 549 دلاری است و شامل حذف نویز است.

این گزارش می‌گوید که مدل‌های نسل دوم و سوم ایرپاد با قیمت‌های ۱۲۹ و ۱۶۹ دلاری، با دو هدفون نسل چهارم ایرپاد جایگزین می‌شوند که طراحی جدیدی شبیه به ترکیبی از ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ دارند. این شامل ساقه‌های کوتاه‌تر می‌شود و یکی از نسل چهارم AirPods با حذف نویز ارائه می‌شود. انتظار می رود قیمت ایرپادهای نسل چهارم جدید مشابه قیمت فعلی ایرپاد 2 و ایرپاد 3 با یک نسخه ارزان تر و یک مدل با قیمت بالاتر باشد.

ایرپادهای نسل چهارم با قیمت بالاتر که شامل حذف نویز می‌شوند، همچنین با یک کیس شارژ به‌روزرسانی شده عرضه می‌شوند که دارای بلندگوهایی برای Find My Alerts است، چیزی که در جدیدترین کیس شارژ AirPods Pro موجود است. شنیدن این هشدارها، که زمانی که صاحب ایرپاد کیس خود را گم می کند، تنظیم می شود. و در حالی که گفته می شود هر دو ایرپاد نسل چهارم جدید از تناسب بهتری برخوردار هستند، انتظار نمی رود مانند AirPods Pro نکات قابل تعویض را ارائه دهند.

کیس های شارژ دو ایرپاد نسل چهارم جدید مجهز به درگاه شارژ USB-C خواهد بود که جایگزین پورت اختصاصی لایتنینگ می شود. ایرپادها همچنین چند گزینه رنگی جدید دریافت خواهند کرد. اپل امیدوار است که با افزودن ویژگی حذف نویز به مدل ایرپادهای نسل چهارم با قیمت بالاتر، دلیلی برای مصرف‌کنندگان برای پرداخت بیشتر برای نوع گران‌تر نسل چهارم AirPods فراهم کند. در حال حاضر، AirPods 2 با قیمت 129 دلار بیشتر از AirPods 3 با قیمت 169 دلار فروخته می شود زیرا خریداران تفاوتی به ارزش 40 دلار بین این دو مدل نمی بینند.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود نسخه بعدی AirPods Pro با قابلیت حذف نویز در سال 2025 عرضه شود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.