جزئیات نمایشگر و طراحی ردمی K70 پرو فاش شد

مدتی است که شایعات و اطلاعات زیادی در مورد سری Redmi K70 منتشر می شود. انتظار می‌رود این مجموعه شامل سه مدل Redmi K70، Redmi K70 Pro و Redmi K70E باشد. اکنون، یک فاش جدید جزئیات نمایشگر و طراحی مدل گوشی هوشمند Redmi K70 Pro را مشخص کرده است.

نکات برجسته

  • یک فاش جدید جزئیات نمایشگر و طراحی مدل گوشی هوشمند Redmi K70 Pro را فاش کرده است.
  • انتظار می رود گوشی هوشمند Redmi K70 Pro دارای صفحه نمایش تخت 2K باشد که با حاشیه های باریک احاطه شده است.
  • احتمالاً با یک قاب وسط فلزی و بدنه ای با پوشش شیشه ای جدید عرضه خواهد شد.

به گزارش Gizmochina، طبق اطلاعاتی که به‌نام Digital Chat Station ارائه می‌کند، گوشی هوشمند Redmi K70 Pro دارای صفحه‌نمایش مسطح 2K با حاشیه‌های باریک احاطه شده است. همچنین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالاتری را ارائه می‌دهد.

احتمالاً ردمی K70 پرو با پیشرفت‌های قابل توجهی در قابلیت‌های کاهش روشنایی خود عرضه خواهد شد. در مورد طراحی، راهنمایی‌کننده گفت که Redmi K70 Pro آینده احتمالاً دارای قاب وسط فلزی و بدنه‌ای با پوشش شیشه‌ای جدید خواهد بود. همچنین، ممکن است یک ماتریس بزرگ با چیدمان افقی برای ماژول دوربین خود در خود جای دهد که انتظار می رود شفاف باشد تا ظاهری منحصر به فرد ارائه دهد.

Digital Chat Station همچنین اضافه کرد که نمونه اولیه مهندسی Redmi K70 Pro در رنگ صورتی با مواد شیشه ای است. توجه به این نکته مهم است که هنوز مشخص نیست که آیا این نوع رنگ عرضه خواهد شد یا خیر.

رنگبندی و  طراحی ردمی K70 پرو - چیکاو

انتظار می رود این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند

به تازگی، K70 Pro در لیست Geekbench از Redmi K70 Pro مشاهده شده است که نشان می دهد ممکن است 16 گیگابایت رم داشته باشد و با سیستم عامل اندروید 14 عرضه شود. این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای 1100 امتیاز و در دور چند هسته ای تست بنچمارک Geekbench 6 امتیاز 5150 را کسب کرد.

همچنین، این گوشی هوشمند احتمالا دارای یک باتری 5120 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX707 همراه با لنز تله فوتو 3.2x باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.