ویوو Y78t بر روی گواهینامه 3C با شارژ سریع 44 واتی مشاهده شد

طبق گزارش ها، ویوو در حال کار بر روی گوشی هوشمند سری Y در چین است. انتظار می رود که بخشی از سری Y78 باشد که شامل Y78، Y78+ و Y78m می شود. دستگاه آینده در وب سایت گواهی 3C ظاهر شده است. سرعت شارژ و همچنین نام اسمارت فون را نشان می دهد. پیشنهاد آینده Vivo Y78t است. پیش از این، همین گوشی در سایت صدور گواهینامه TENAA مشاهده شده بود.

ویوو Y78t در 3C مشاهده شد

Vivo Y78t با شماره مدل V2312BA در وب سایت گواهی 3C چین مشاهده شده است. شارژر دستگاه دارای شماره مدل V4440LoA0-CN می باشد. لیست تأیید می کند که دستگاه از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

ویوو Y78t در 3C مشاهده شد - چیکاو

یکی از کاربران Weibo اضافه کرد که Vivo Y78t آینده احتمالاً یک نسخه تغییر یافته از iQOO Z8x خواهد بود که در ماه اوت سال جاری در چین عرضه شد. علاوه بر این، پایگاه داده TENAA تلفن هوشمند دارای شماره مدل مشابه با گواهینامه 3C است. تصویر روی گواهی نیز طراحی دستگاه را از جلو و عقب نشان می دهد.

طبق گفته TENAA، Vivo Y78t دارای یک ماژول دوربین مربعی رنگ مشکی است که یک سنسور 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه دارد. دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند و احتمالاً دومی به عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر می شود. در جلو، یک صفحه نمایش برش سوراخ پانچ با تراز وسط قرار دارد.

مشخصات اصلی Vivo Y78t ناشناخته باقی مانده است، اما اگر واقعاً یک نسخه تغییر نام تجاری از iQOO Z8x باشد، می‌توان انتظار داشت که دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی FHD+ 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 زیر کاپوت و 6000 میلی‌آمپر ساعت باشد. باتری با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.