آیفون 15 پرو مکس در طول آزمایشات خود خم نشد

ما شاهد خم شدن و شکستن iPhone 15 Pro Max در آزمایش های زک ویلسون بودیم.  با این حال، ویلسون نتوانست آیفون 15 پرو 6.1 اینچی کوچکتر را تا کند، بنابراین نمی‌توانیم شاسی تیتانیومی جدید را به خاطر خم شدن مدل جدید آیفون رده‌بالا سرزنش کنیم. شاید جالب‌تر از آن، Consumer Reports آیفون 15 پرو مکس را به آزمایشگاه خود برد و پاسخ متفاوتی نسبت به زک از گوشی دریافت کرد.

Consumer Reports چندین بار آیفون 15 پرو مکس را رها کرد و گفت که این دستگاه مانند هر مدل آیفونی در گذشته و هر گوشی رده  بالای تولیدکنندگان دیگر این افت را تحمل می کند. آیفون 15 پرو مکس در تست خمش 110 پوندی تسلیم نشد. هیچ شکافی کشف نشد و باعث شد تا ماریا ررسیچ، مدیر ارشد تست محصول Consumer Reports بگوید: “این نشان می‌دهد که می‌تواند نیروی زیادی را به خود اختصاص دهد. مقداری انعطاف در تلفن وجود دارد که با آزاد شدن نیرو بهبود می‌یابد.”

یک iPhone 15 Pro Max جداگانه در یک لیوان پر از سنگ‌ قرار داده شد و یک سقوط به ارتفاع کمری بر روی بتن را شبیه‌سازی می‌کرد. پس از ۵۰ بار سقوط، گوشی بررسی شد تا آسیب‌ها مشخض شود. سپس گوشی ۵۰ بار دیگر سقوط کرد. گزارش‌های Consumer Reports می‌گوید: ” آنچه در آزمایشگاه‌های خود یافتیم با مجموعه‌ای از ویدئوهای بازبین‌های آنلاین که شکستن شیشه را در سناریوهای افت و خم شدن بداهه نشان می‌دادند، در تضاد است و در برخی مواقع منجر به ایجاد شبکه‌ای از ترک در پشت تلفن می‌شد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.