رندرها تمام اسرار بصری گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ را آشکار می کند

ما در این مقاله در مورد پیشرفته‌ترین خانواده گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت می‌کنیم که در چند ماه گذشته اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است.  رندر های S24 Ultra با کیفیت آماده است تا طراحی این محصول را با وضوح بالا نشان دهد. رندرهای کامپیوتری بدون شک بر اساس برنامه های طراحی واقعی و فعلی سامسونگ از داخل است.

این به شدت آشنا به نظر می رسد، اینطور نیست؟

گلکسی اس 24 اولترا در نگاه اول تقریباً مشابه اس 23 اولترا است که احتمالاً تعدادی از طرفداران سخت افزار سامسونگ را به اشتباه می اندازد و همچنین انتقادات یا تمسخر آشکاری را از رقبا به دنبال خواهد داشت.

البته، ما نمی گوییم که نسل بعدی ابر پرچمدار اندرویدی زشت یا غیرجذاب است. در واقع، ممکن است به طور عینی یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بصری (بسیار بزرگ) موجود باشد، به همین دلیل است که می‌توانیم تردید سامسونگ در «نوآوری» را کاملاً درک کنیم.

قاب پشتی در کل تمیز و ظریف است، حاشیه‌های صفحه تقریباً تا حد ممکن نازک هستند، و فریم … حتی واضح‌تر و صاف‌تر از دوربین S23 Ultra. این احتمالاً بزرگ‌ترین و واضح‌ترین تغییر ظاهری است (و واقعاً آنقدرها هم بزرگ و واضح نیست)، اما تا آنجا که می‌توانیم بگوییم، S24 Ultra برای کمک به مانورپذیری، هنوز کمی خمیدگی دارد.

چیزی که ما از این نوع تصاویر نمی توانیم بگوییم این است که قاب در واقع از چه ماده ای ساخته شده است، اما Smartprix به جمع افراد داخلی صنعت و نشریات قابل اعتماد می پیوندد که انتظار دارند تیتانیوم ممتاز جایگزین ساختار آلومینیومی نسبتاً قوی S23 Ultra شود.

گلکسی S24 Ultra از چند جهت مهم متفاوت خواهد بود - چیکاو

گلکسی S24 Ultra از چند جهت مهم متفاوت خواهد بود

فقط به این دلیل که یک تلفن معرفی نشده در ظاهر تقریباً شبیه به نسل قبلی خود است، به این معنی نیست که وقتی مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را بررسی کنید، وضعیت به همین شکل باقی می‌ماند. برای مثال، انتظار می‌رود گلکسی اس 24 اولترا کمی سبک‌تر، کوتاه‌تر، عریض‌تر و نازک‌تر از اس 23 اولترا باشد در حالی که همان اندازه صفحه نمایش 6.8 اینچی قدیمی و ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را حفظ می‌کند.

یک تغییر بسیار هیجان‌انگیزتر باید شاهد اوج روشنایی 1750 نیت یکی از بهترین تلفن‌های حال حاضر جهان باشیم که به 2500 نیت کاملاً شگفت‌انگیز ارتقا یافته است. جالب‌تر این است که ظاهراً همین عدد برای گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس نیز اعمال خواهد شد.

نسل بعدی این گوشی پرچمدار سامسونگ احتمالا دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی را به یک سنسور کاملا جدید ارتقا می دهد و در عین حال تغییر بسیار بحث برانگیزی را در دوربین تله فوتو پریسکوپ ثانویه S23 Ultra ایجاد می کند. اگرچه انتظار می‌رود تعداد مگاپیکسل آن دوربین از 10 به 50 افزایش یابد، عملکرد زوم اپتیکال می‌تواند از 10 برابر به 5 برابر کاهش یابد، که بعید به نظر می‌رسد در مورد سخت‌ترین شاترباگ‌های موجود خوب باشد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.