چگونه پیام های فیسبوک را بدون مسنجر بخوانیم؟

فیس بوک مسنجر یک راه هیجان انگیز برای ارتباط با دوستان و خانواده در سراسر جهان است.

این شبکه اجتماعی با ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسر، پشتیبانی از چندین دستگاه، گزینه‌های حالت تاریک و موارد دیگر، فضای امنی را برای برقراری ارتباط با عزیزان بدون توجه به فاصله و روش ارتباطی فراهم می‌کند.

با این حال، مواقعی پیش می‌آید که نمی‌خواهید مسنجر را روی دستگاه خود نصب کنید. بنابراین، چگونه می توانید پیام های فیس بوک را بدون برنامه مسنجر بخوانید؟

جواب سریع

برای خواندن پیام های فیس بوک بدون مسنجر، مرورگر وب خود را باز کنید و به facebook.com بروید. پس از ورود به سیستم، روی نماد پیام ها در بالا سمت راست کلیک کنید – این به شما امکان می دهد به تمام مکالمات خود دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد بدون استفاده از برنامه مسنجر پیام های ارسال شده از طریق فیس بوک را بخوانید.

اگر می خواهید تمام مراحل خواندن پیام های فیس بوک را بدون مسنجر یاد بگیرید، این مقاله برای شما مناسب است. همراه چیکاو باشید.

روش های مختلف استفاده از فیس بوک چیست؟

فیسبوک چیزی بیش از یک مکان برای ارسال عکس های سلفی و نمایش افکار شماست. شما می توانید با روش های مختلفی از فیس بوک استفاده کنید.

می‌توانید از طریق یک مرورگر وب، در دستگاه‌هایی با برنامه‌های اختصاصی، یا با نسخه‌های «لایت» برنامه، که از داده‌های کمتری استفاده می‌کنند و حتی در شبکه‌های با سرعت بهینه، به آن دسترسی پیدا کنید.

ناگفته نماند، که مسنجر یک پلتفرم برای چت در زمان واقعی با دوستان و خانواده است. چه در حال بازی کردن، چه دیدن آخرین به‌روزرسانی‌های اخبار، یا مشاهده عکس‌ها، فیسبوک چیزهای زیادی برای ارائه دارد!

چرا مردم دوست ندارند برنامه مسنجر را نصب کنند؟

با همه پیشرفت‌های فناوری، فکر می‌کنید مردم برای دریافت برنامه مسنجر هیجان‌زده خواهند شد. متأسفانه، همیشه اینطور نیست. نصب برنامه پیام رسان فیس بوک به دلیل اندازه و مراحل مختلف ممکن است گاهی اوقات دردسرساز باشد.

معمولاً به مصرف داده بیشتری نسبت به سایر برنامه ها نیاز دارد، به علاوه با توجه به اینکه برخی از تلفن های هوشمند فضای ذخیره سازی محدودی دارند، افزودن یک برنامه دیگر می تواند به سرعت برای کاربران طاقت فرسا شود.

علاوه بر این، این روزها با وجود برنامه های بسیار زیاد، مردم اغلب تمایلی به اضافه کردن برنامه دیگری ندارند، بدون اینکه مطمئن باشند ارزش وقتشان را دارد. این کار را برای کسانی که برای ارتباط به یک برنامه پیام رسان متکی هستند دشوار می کند.

چگونه بدون مسنجر به پیام های فیسبوک دسترسی داشته باشیم؟

روش‌های زیر می‌توانند به شما در خواندن پیام‌های فیسبوک بدون استفاده از برنامه مسنجر کمک کنند.

روش شماره 1: پیام های فیس بوک را در مرورگر خود بررسی کنید

اگر برنامه مسنجر را روی دستگاه خود نصب نکرده اید، یکی از راه های خواندن پیام های فیسبوک دسترسی مستقیم به آنها از طریق مرورگر وب است.

برای انجام این کار، از هر مرورگر وب وارد حساب فیسبوک خود شوید و به دنبال نماد پیام در بالای صفحه بگردید. وقتی روی آن کلیک می کنید، لیستی از مکالمات شما ظاهر می شود و می توانید مکالمه ای را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید.

نماد مسنجر در بالای فیس بوک - چیکاو

روش شماره 2: مشاهده پیام ها در برنامه فیس بوک

یکی دیگر از راه‌های خواندن پیام‌ها بدون استفاده از برنامه مسنجر، دسترسی به آن‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل فیسبوک است. پس از دانلود، برنامه را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

سپس روی دکمه پیام در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. اعلان «دریافت مسنجر» را خواهید دید. پیوندی برای «رفتن به چت اخیر» در زیر وجود دارد.

برای دسترسی به پیام های فیس بوک، روی آن کلیک کنید. انتخاب آن شما را به لیست مکالمات خود می برد تا بتوانید انتخاب کنید کدام یک را مشاهده کنید.

 

روش شماره 3: نشانک پیام های فیس بوک را در صفحه اصلی ایجاد کنید

اگر می‌خواهید بدون مراحل غیرضروری به پیام‌ها دسترسی سریع داشته باشید، سعی کنید یک نشانک در صفحه اصلی دستگاه خود ایجاد کنید.

برای انجام این کار، مرورگر وب خود را باز کنید و مستقیماً به www.facebook.com/messages/ بروید. وارد حساب کاربری خود شوید و با فشار دادن نماد ستاره، که معمولاً در گوشه سمت راست بالا قرار دارد، صفحه را به عنوان نشانک ذخیره کنید.

پس از آن، می توانید در هر زمان به نشانک دسترسی داشته باشید تا پیام های خود را مستقیماً از صفحه اصلی دستگاه خود بخوانید.

ایجاد نشانک پیام های فیس بوک - چیکاو

این روش‌ها یک راه عالی برای متصل ماندن بدون نیاز به نصب برنامه دیگری بر روی دستگاه شما هستند.

نتیجه

حتی اگر فقط برنامه فیس بوک را روی گوشی خود نصب کرده باشید، هنوز راه هایی برای خواندن پیام ها بدون استفاده از مسنجر وجود دارد. با ورود به وب سایت در یک مرورگر، پیام ها بدون دانلود برنامه مسنجر جداگانه قابل دسترسی هستند. این برای افرادی مفید است که می‌خواهند استفاده از داده خود را محدود کنند یا از دانلود برنامه دیگری در تلفن هوشمند خود اجتناب کنند.
5/5 - (1 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.