طراحی گلکسی S23 FE توسط تصاویر خام تأیید شد

همه نشانه ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید Fan Edition را قبل از پایان سال عرضه کند. با توجه به اینکه سامسونگ دومین رویداد Unpacked را به تلفن‌های تاشو، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها اختصاص می‌دهد، گلکسی S23 FE قرار است فاصله زمانی بین سه گوشی Galaxy S23 را که در ابتدای سال عرضه شد و سری گلکسی S24 آینده پر کند. همراه چیکاو باشید.

هر افشای جدید ما را به عرضه Galaxy S23 FE نزدیک‌تر می‌کند. به طور رسمی، تاریخ عرضه دقیقی در دسترس نیست، اما چندین آژانس نظارتی قبلاً گوشی را سبز کرده اند. و اکنون، رندرهای پرونده به صورت آنلاین در حال ظهور هستند. آنها نسبتا ابتدایی هستند، اما یک بار دیگر به یک طراحی آشنا اشاره می کنند.

قاب گلکسی S23 FE جای تعجب ندارد!

این تصاویر خام محافظ (از طریق Slashleaks) خیلی ویژه نیستند و یک طراحی مشابه محافظ برای تلفن‌های دیگر قبلاً بارها استفاده شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این تصاویر خام محافظ تصدیق می‌کنند که گلکسی S23 FE طراحی قسمت دوربین خود را از گلکسی S23 استاندارد الگو برداری خواهد کرد، که این به این معناست که مانند S21 FE، یک تورم دوربین سنتی نخواهد داشت.

هیچگونه پیش‌بینی ای در مورد زمان اعلام گلکسی S23 FE سامسونگ وجود ندارد، اما هرگاه این اتفاق بیفتد، تلفن همراه ممکن است با دو تب جدید از مجموعه Fan Edition همراه شود، به عبارت دیگر، تبلت‌های Tab S9 FE و Tab S9 FE Plus.

تلفن هوشمند FE ممکن است دارای یک دوربین سلفی درجه یک پرچمدار باشد و طبق عکس زنده مشاهده شده در کنسرسیوم Wireless Power، دستگاه دارای نمایشگری کاملاً تخت است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.