Galaxy Tab S9 Ultra با بهبود اندکی ارائه می شود

گلکسی تب اس 9 الترا تنها ارتقاء‌های کوچکی را به‌همراه خواهد آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

همراه با گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی واچ 6، انتظار می‌رود که سامسونگ سه تبلت جدید از سری پرچمدار را در رویداد Galaxy Unpacked معرفی کند. این رویداد در تاریخ 26 ژوئیه در کره‌ جنوبی برگزار می‌شود، اما قبل از این رویداد معرفی، مشخصات کامل گلکسی تب اس 9 الترا از منبع قابل اعتمادی به‌روزرسانی شده است.

مشخصات گلکسی تب اس 9 اولترا، اسنپدراگون 8 نسل 2 را فاش کرد

اگر مشخصات منتشرشده توسط منبع معتبر اطلاعاتی به نام ایوان بلاس (@evleaks) قابل اعتماد باشد، سامسونگ تنها با بهبودهای کوچک در گلکسی تب اس 9 الترا رونمایی خواهد کرد. علاوه بر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دوم، نسبت به گلکسی تب اس 8 الترا تغییرات چندانی انجام نشده است. گفته می‌شود که این تبلت دارای صفحه‌نمایش 14.6 اینچی Dynamic AMOLED (نرخ تازه‌سازی متغیر 120Hz)، یک سیستم چهار اسپیکر و باتری 11,200 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. صفحه‌نمایش هنوز دارای نچر (notch) برای جایگذاری دو دوربین جلو قرار است.

گفته می‌شود که این تبلت دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی است. دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی در پشت، به‌نسبت به دوربین اولتراواید 6 مگاپیکسلی گلکسی تب اس 8 الترا، ارتقاء داده شده است. با این حال، این ارتقاء کوچکی است و بهتر بود که دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی باشد. یکی از دو دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی یک واحد اولتراواید است، در حالی که دیگری واحد گسترده‌زاویه است.

گفته می‌شود که گلکسی تب اس 9 الترا از ابتدا با اندروید 13 اجرا می‌شود، اما تصاویر منتشرشده نسخه One UI را نمی‌آشکار کنند. انتظار می‌رود که با One UI 5.1.1 به نمایش درآید که امکانات جدید بسیاری را برای چندکاری و بهبود بهره‌وری به‌ویژه هدف قرار می‌دهد. این تبلت نسخه 5G خواهد داشت، مشابه گلکسی تب اس 8 الترا. این تبلت دارای یک شیار کارت سیم فیزیکی و یک eSIM خواهد بود. همچنین یک شیار کارت حافظه microSD نیز خواهد داشت.

Galaxy Tab S9 Ultra دارای طراحی دوربین شیک تری است

ایوان بلاس همچنین چندین تصویر از تبلت و لوازم جانبی آن را منتشر کرد، اما این تصاویر پس از گرفته شدن توسط 9To5Google حذف شدند (تصاویر را اینجا ببینید). تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی تب اس 9 الترا طراحی‌ای دارد که به‌طور کلی شبیه به نسل پیشین خود است. با این حال، نسبت به نسل قبل، نصب دوربین در پشت ساده‌تر ظاهر می‌شود، حالا از داک شارژ مغناطیسی برای اس پن جدا شده است. ظاهر آن با لاین‌آپ گوشی‌های هوشمند نسل کنونی گلکسی هماهنگ است و دارای حلقه‌های جداگانه برای هر دوربین است.

این تبلت همچنین از یک کاور کیبورد به نام “Book Cover Keyboard” به عنوان گزینه‌ای پشتیبانی می‌کند، به طرز مشابهی که گلکسی تب اس 8 الترا داشت. ما هیچ تغییری در طراحی این پوشش کیبورد مشاهده نکردیم. این کیبورد دارای طرح صفحه کلید با ۱۰ کلید (tenkeyless) و تراک‌پد چند لمسی است. ویژگی‌های دیگر گلکسی تب اس 9 الترا می‌تواند شامل GPS، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، درگاه USB نوع C 3.2، DeX (با سیم و بی‌سیم) و شارژ سریع ۴۵W باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.