به‌روزرسانی بتای Galaxy S23 One UI 6.0 آنقدر نزدیک است که تقریباً می‌توانیم آن را لمس کنیم

چهار روز پیش آخرین باری بود که یک سیستم عامل آزمایشی One UI 6.0 روی سرورهای داخلی سامسونگ ظاهر شد. این دارای یک شماره سیستم عامل بود که به ZWG6 ختم می شد. به سرعت به امروز بروید و لحظاتی پیش دو نسخه سیستم عامل جدیدتر در سرورهای سامسونگ ظاهر شد (از طریق @tarunvats33). یک نسخه در ZWG8 و نسخه دیگر سیستم عامل در ZWGA به پایان رسید.

به نظر می رسد سامسونگ به انتشار اولین سیستم عامل بتای باز One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 بسیار نزدیک است. با این حال، یکی دیگر از سیستم‌افزارهای آزمایشی اندروید 14 روی سرورهای سامسونگ مشاهده شد، اما این یکی از نسخه‌های قبلی که قبلا دیده شده بود، کمی متفاوت است. همراه چیکاو باشید.

چرا آپدیت تست ZWGA اهمیت دارد؟

اگر قبلاً راهنمای کامل نسخه میان‌افزار سامسونگ ما را خوانده‌اید، ممکن است به یاد داشته باشید که آخرین نویسه در شماره میان‌افزار نشان‌دهنده شناسه ساخت است. با یک “1” یا “A” شروع می شود و با هر ساخت جدید یک درجه بالا می رود. مهمتر از آن، این کاراکتر زمانی که به‌روزرسانی قابل توجهی سیستم‌افزار انجام می‌شود، به «1» یا «A» بازنشانی می‌شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیلدهای قبلی تست One UI 6.0 سامسونگ برای گلکسی S23 با اعداد “6 و سپس “8” به پایان رسید و اکنون به حرف “A” بازگشته است، که به این معنی است که به‌روزرسانی بزرگی برای بیلد آزمایشی One UI 6.0 پشت درهای بسته رخ داده است.

برعکس، این تغییر قابل توجه در میان‌افزار تست داخلی سامسونگ می‌تواند به خوبی به این معنی باشد که برنامه بتای باز One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 تقریباً آماده است و برای توزیع از طریق برنامه اعضا آماده است.

در مورد اینکه چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، سامسونگ احتمالاً پس از Galaxy Unpacked اولین بروزرسانی One UI 6.0 را برای Galaxy S23 عرضه خواهد کرد. این رویداد برای 26 جولای برنامه ریزی شده است.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.