Galaxy A52s به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را در هند دریافت می‌کند

چند روز قبل، سامسونگ بروزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را برای گوشی Galaxy A52s 5G در کشورهای اروپایی منتشر کرد. اکنون، این شرکت دسترسی به بروزرسانی را برای گوشی Galaxy A52s 5G به مناطق بیشتری از جمله کشورهای آسیا گسترش می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

آخرین بروزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی Galaxy A52s 5G با شماره نسخه نرم‌افزار A528BXXS4EWG2 و در حال حاضر در هند در دسترس است. این بروزرسانی جدید با حجمی حدود ۲۵۵ مگابایت عرضه شده است و پچ امنیتی ژوئیه 2023 را به همراه دارد که بیش از 90 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم‌افزار را ترمیم می‌کند. انتظار داریم که در طی چند روز آینده، بروزرسانی در کشورهای آسیایی دیگر نیز عرضه شود.

اگر شما یک گوشی Galaxy A52s دارید و در هند زندگی می‌کنید، می‌توانید اکنون بروزرسانی نرم‌افزاری جدید را با رفتن به تنظیمات » بروزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن به گزینه دانلود و نصب، دانلود کنید. همچنین می‌توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود و به‌صورت دستی فلش کنید. برای فلش کردن دستی فریمور، به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و ابزار Odin نیاز خواهید داشت.

سامسونگ در نیمه‌ی سال 2021 گوشی Galaxy A52s 5G را با اندروید 11 به بازار عرضه کرد. این گوشی در اواخر سال 2021 بروزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد و در اواخر سال 2022 نیز بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرد. این گوشی در انتهای امسال نیز بروزرسانی اندروید 14 را دریافت خواهد کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.