من اهل تاشوها نیستم، پس سامسونگ در Unpacked چه محصولی برای من دارد؟

برای مدت طولانی، سامسونگ در موقعیت منحصر به فردی قرار داشته است که دو گوشی هوشمند پرچمدار را در یک سال عرضه می‌کند. پرچمدار سری Galaxy S در ابتدای سال و سپس پرچمدار سری Galaxy Note در نیمه دوم سال می‌آمد. در سال‌های اخیر، این تلفن‌های هوشمند به چندین مدل گسترش یافته‌اند، بنابراین در یک سال ممکن است تا پنج گوشی پرچمدار از سامسونگ وجود داشته باشد. همراه چیکاو باشید.
من ترجیح می‌دهم در گوشی‌هایی که قصد خرید آن‌ها را دارم، بهترین مشخصات فنی را داشته باشم. به همین دلیل، Galaxy Note نیز به شدت جذاب برایم بود. مشخصات فنی این گوشی تقریباً همیشه به طور کمی بهتر از پرچمدار Galaxy S که در ابتدای سال عرضه می‌شد، بودند. سامسونگ همچنین عادت داشت که در نیمه دوم سال با سری Note بهبودهای جدید و اساسی را در دوربین معرفی کند. بنابراین با تاخیر در خرید گوشی برای یک سال، نسخه بهترین فناوری گوشی هوشمند سامسونگ را برای آن سال در اختیار خواهم داشت.

همه چیز از زمانی که سامسونگ تمام تلاش خود را بر روی گوشی‌های قاب‌پذیر گذاشته تغییر کرده است. اکنون رویداد Unpacked در نیمه دوم سال به طور کامل بر روی گوشی‌های قاب‌پذیر تمرکز دارد. ما در ابتدای چند ماه اول سال همیشه گوشی‌های جدید Galaxy S را دریافت می‌کنیم. سپس در ماه‌های اوت یا سپتامبر، نسخه‌های جدیدی از Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold را مشاهده می‌کنیم. ما این بار آنها را کمی زودتر دریافت می کنیم زیرا رویداد Unpacked بعدی سامسونگ برای 26 جولای برنامه ریزی شده است.

دستگاه‌های گلکسی زد فولد جایگزین گلکسی نوت نمی‌شوند، اما بیشترین تمرکز را روی کاربران حرفه‌ای در خط تولید تاشو این شرکت دارند. شما یک صفحه نمایش تاشو دریافت می کنید که به اندازه یک تبلت کوچک است. حتی از قلم S Pen، همراه وفادار سری گلکسی نوت نیز پشتیبانی می‌شود. با این حال، اگرچه ممکن است آنها از چیپست مشابه پرچمداران سال گلکسی اس استفاده کنند، این دستگاه ها در بخش های دیگر کمبود دارند. دوربین ها به خصوص در یک سطح نیستند. عدم اهمیت دوربین در تاشوها نتیجه معکوس دارد.

برای هر طرفدار سامسونگی که در حال حاضر به خرید گوشی‌های قاب‌پذیر علاقه‌مند نیست، دو دغدغه وجود دارد. اول آنکه در این ماه‌ها گوشی پرچمدار جدیدی برای عرضه نمی شود. البته می‌توان ادعا کرد که مدل‌های Ultra سری Galaxy S در واقع بازتولیدی از Galaxy Note هستند و کافی است تا خلاء را پر کنند. با این حال، واقعاً همان چیزی نیست، زیرا بهبودهای میان‌دوره‌ای که قبلاً می‌توانستیم با مدل‌های Galaxy Note دریافت کنیم دیگر وجود ندارد. باید تمام سال را منتظر ماند تا سری جدید Galaxy S عرضه شود.

سامسونگ همیشه منبع شادی بی‌نظیری در رویدادهای Unpacked برای طرفدارانش ارائه کرده است، اما اخیراً چنین احساسی نداشته است، زیرا من از جمله طرفدارانی هستم که احساس می‌کنم دیگر چیزی برای ما در این رویدادهای Unpacked وجود ندارد. سامسونگ با محروم کردن ما از یک گوشی پرچمدار با حسن نیت که روی جعبه هایی که می خواهیم تیک بزند، ما را به سمت محصولی سوق می دهد که در حال حاضر نمی خواهیم بخریم.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.