طراحی Nord CE 3 فاش شد وان پلاس نورد 3 با دوربین 50 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 120 هرتزی عرضه خواهد شد

وان‌پلاس در تاریخ 5 ژوئیه نورد 3 را راه‌اندازی خواهد کرد. این شرکت قبلاً طراحی آن را منتشر کرده است و اکنون اعلام کرده است که دوربین اصلی نورد 3 از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 استفاده خواهد کرد و دارای OIS نیز خواهد بود.

علاوه بر این، وان‌پلاس اعلام کرد که نورد 3 به صفحه‌نمایش 120Hz با سایز 6.74 اینچ مجهز خواهد شد، احتمالاً با رزولوشن 1080p. این تلفن همراه همچنین دارای یک سوئیچ هشدار (Alert Slider) و دو گزینه رنگی – خاکستری تمپست (Tempest Gray) و سبز مه (Misty Green) – خواهد بود.

وان‌پلاس همچنین در تاریخ 5 ژوئیه نورد CE 3 را راه‌اندازی خواهد کرد که تایید شده است از چیپست Snapdragon 782G استفاده خواهد کرد. اکنون شرکت عکس نورد CE 3 را در وبسایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است که تصویر تلفن همراه را با رنگ آبی موج سوار (Aqua Surge) نشان می‌دهد.

نورد CE 3 وان‌پلاس با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120Hz به‌همراه رزولوشن FullHD+ به بازار عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره‌ی نورد 3 و نورد CE 3 به زودی توسط وان‌پلاس در وبسایت رسمی هندی خود منتشر خواهد شد. برای اطلاع از اخبار بعدی همراه چیکاو باشید.
امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.