گلکسی W21 به روز رسانی سیستم عامل جدید برای ژوئن 2023 دریافت می کند

گوشی Galaxy Z Fold 2 در آمریکا هفته گذشته بروزرسانی امنیتی ژوئن 2023 را دریافت کرد. در حال حاضر، یک به‌روزرسانی مشابه در چین بر روی نسخه‌ی با نام جدید و طراحی مجدد Z Fold 2 برای این منطقه در حال عرضه است.
در چین، سری گوشی‌های Galaxy Z Fold با نام “Galaxy W” شناخته می‌شود. این موضوع به سادگی قابل توضیح است. گوشی Galaxy W21 5G در چین معادل Z Fold 2 در سایر بازارهاست و مشابه نسخه بین‌المللی، گوشی با نام تجاری W اکنون دریافت به‌روزرسانی ژوئن 2023 است.

شماره فریمور، W2021ZCU3FWF1، نشان می‌دهد که به‌روزرسانی شامل بهبودهایی بیش از امنیت در ماه ژوئن است. ورژن جدید فریمور هرچند کم اطلاعات دقیقی ارائه نمی‌دهد، اما لیست تغییرات رسمی تأیید می‌کند که گوشی Galaxy W21 حالا استحکام بهتری را ارائه می‌دهد.

گوشی‌های ‌تاشو متفاوت، فرآیند به‌روزرسانی یکسانی را دارند!

اگرچه گوشی Galaxy W21 کاملاً متفاوت از نسخه استاندارد Galaxy Z Fold 2 است، اما فرآیند به‌روزرسانی بسیار شبیه است. فریمور جدید می‌تواند از طریق برنامه تنظیمات قابل دریافت باشد، کافیست به بخش “به‌روزرسانی نرم‌افزار” و سپس “دانلود و نصب” مراجعه نمایید.

متشکریم که تا انتهای این مقاله خبری در زمینه موبایل همراه چیکاو بودید. نظرات خود را درباره تجربه استفاده از گوشی های تاشو در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.