قیمت سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 فاش شد!

معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ 5

اطلاعات مربوط به گلکسی Z Flip5 سامسونگ اخیراً و قبل از رونمایی رسمی آن که برای هفته آخر جولای در یک رویداد ویژه در کره برنامه ریزی شده است، به بیرون درز کرده است. همراه چیکاو باشید.

قیمت

امروز ما قطعهٔ مهم پازل را دریافت می‌کنیم: قیمت. این اطلاعات از یونان دریافت شده و اگر این عدد صحت داشته باشد، نسبت به قیمت معرفی شدهٔ Flip4 در سال گذشته، یک پیشرفت قابل توجه را نشان می‌دهد. براساس گزارش منتشرشده، مدل جدید با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، با قیمتی حدود 1299 یورو عرضه خواهد شد.

مقایسه با نسخهٔ قبلی

برای مقایسه، بیایید به یاد داشته باشیم که نسخهٔ 8/128 گیگابایتی Galaxy Z Flip4 با قیمتی حدود 1099 یورو عرضه شد، بنابراین این یک افزایش قیمت تقریباً 20٪ است. البته، قیمت‌ها به دلیل اختلاف در سطوح مالیات بر ارزش افزوده می تواند کمی باشد، اما انتظار نمی رود که این تغییرات بیشتر از 30-40 یورو باشد.

توضیحات بیشتر

به هر حال، اگر این اطلاعات صحیح باشد، قیمت Galaxy Z Flip5 گرانتر از نسخهٔ قبلی خود خواهد بود. به دلیل صفحهٔ نمایش بزرگ خارجی که باعث می‌شود نگاهی به Flip4 نیز مثل یک شوخی به نظر برسد، احتمالاً این افزایش قیمت به خوبی توسط مشتریان پذیرفته خواهد شد. علاوه بر این، در مقایسه با سامسونگ، رقبای این کمپانی بلافاصله فهمیده‌اند که چگونه قابلیت بدون فاصله در مفصل را پیاده سازی کنند.

جمع بندی

توجه کنید که این اطلاعات به عنوان شایعه تایید نشده  منتشر شده است. مطمئناً در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت این دستگاه منتشر می شود. آنگاه خواهیم دید که آیا این قیمت را تأیید می شود یا خیر؟! نظر شما درباره این محصول چیست؟
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.