معرفی 3 سرور HP محبوب و پرفروش در ایران

یکی از محبوب‌ترین برندهای ارائه دهنده سرور، HPE است که طیف گسترده‌ای از تنظیمات سرور مقیاس پذیر و قابل تنظیم را پوشش می‌دهد. سرورهای  HP ProLiantپلتفرم‌هایی هستند که تقریباً برای همه موارد استفاده می‌شوند، اگر به خرید سرور HP نیاز دارید، احتمال بسیار بالایی وجود دارد که یکی از مدل‌های HP ProLiant مطابق با نیازهای شما باشد. خرید سرور مناسب برای نیازهای شما نیز نباید گیج کننده باشد از این رو در مطلب سه سرور پرفروش برند اچ پی را به شما معرفی می‌کنیم. سرورهایی را برای معرفی انتخاب کرده‌ایم که همه چیزهایی را که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط برای شروع به کار نیاز دارند، بدون هزینه‌های زیاد ارائه می‌دهند.

سرور HPE ProLiant ML30 G10

HPE ProLiant ML30 G10 ماهان شبکه ایرانیان

این مدل از سرور اچ پی را می‌توان مقرون به صرفه و در عین حال قدرتمند دانست. سرورهای ایستاده ML یک گزینه محبوب برای استفاده در دفاتر کوچک است. قابلیت توسعه پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد تا با رشد کسب و کار خود، با کنترلرهای SAS، کارت های شبکه یا کارت های گرافیک ارتقا دهید. SMEهایی که به دنبال خرید یک سرور مقرون به صرفه برای گسترش خدمات فناوری اطلاعات خود هستند، چاره‌ای جز خرید ML30 Gen10 نخواهند داشت! پشتیبانی از جدیدترین پردازنده‌های Intel Xeon E-2100 و حافظه DDR4 2667 را می‌توان از ویژگی‌های برجسته این سرور دانست.

در مجموع HPE ProLiant ML30 Gen10 را می‌توان یک انتخاب عالی برای SMEهایی دانست که در آینده امکان رشد و توسعه دارند و هزینه اولیه زیادی نیز نمی‌خواهند خرج کنند. ممکن است این سرور کوچک به‌نظر برسد اما طراحی آن به صورتی است که فضای ارتقا زیادی متناسب با تقاضا ارائه می‌دهد و به بهترین ابزارهای مدیریت مجهز شده است.

سرور HPE ProLiant DL380 G10

HPE ProLiant DL380 G10 ماهان شبکه ایرانیان

این سرور برای محیط‌ها و حجم‌های کاری متنوع قابل استفاده است و عملکردی در سطح جهانی را با تعادل بین توسعه پذیری و مقیاس پذیری ارائه می‌کند. سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 یک سفیر عالی برای این نسل جدید است که با ویژگی‌های قدرتمندی که دارد تقریباً نیازهای هر محیط فناوری اطلاعات را برآورده می‌کند. یکی از ویژگی‌های نوآورانه این است که HPE مجموعه‌ای از بررسی‌های اعتبارسنجی را تنظیم کرده است که هر بار که سیستم روشن می‌شود، بین اجزای مختلف سیستم و میان‌افزار انجام می‌شود. مشابه تراشه‌های Trusted Platform Module در دستگاه‌های شخصی جدیدتر، این راه‌اندازی به سرور اجازه می‌دهد تا آزمایش کند و تأیید کند که هیچ تغییری در مؤلفه‌ها یا هر چیزی در کد راه‌اندازی انجام نشده است. در واقع، با DL380، میلیون‌ها خط کد میان‌افزار حتی قبل از اینکه سیستم عامل فعال شود اجرا می‌شود.

سرور G10 طیف گسترده‌ای از پردازنده‌های مقیاس پذیر اینتل را پشتیبانی می‌کند. این سرور رک 2U بسیار قابل ارتقا بوده و گزینه‌های ذخیره سازی زیادی را ارائه می‌دهد و دارای کنترلر جدید iLO 5 مدیریت از راه دور و امنیت پلت فرم است. شرکت‌های کوچک و متوسط که به دنبال سرور قدرتمند و ایمن رک 2U هستند که بتواند با آنها رشد کند، ProLiant DL380 Gen10 را یک شریک ایده‌آل خواهند یافت. قیمت سرور G10 با توجه به کانفیگ انتخابی شما متغیر است. برای یافتن کانفیگ مناسب خود به سایت ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کنید.

سرور HPE ProLiant ML350 G10

سرور HPE ProLiant ML350 G10

یکی دیگر از قدرتمندترین سرورهای نسل 10، سرور ML350 G10 است. HPE ProLiant ML350 Gen 10 مقیاس پذیری عالی را با پشتیبانی از پردازنده های دوگانه، حافظه زیاد و فضای ذخیره سازی چشمگیر ارائه می‌دهد. پردازنده‌های جدید قابل پشتیبانی در این سرور شش کانال حافظه را ارائه می‌دهند که دو کانال بیشتر از پردازنده‌های E5 v4 است. در مورد رم سرور می‌توان گفت که اگر می‌خواهید به حداکثر ظرفیت حافظه 3 ترابایتی دست پیدا کنید، به پردازنده‌ای نیاز خواهید داشت که هر کدام از 1.5 ترابایت حافظه پشتیبانی می‌کند که بعد از شماره مدل، “M” داشته باشد. آنهایی که «M» ندارند، هر کدام تنها تا 768 گیگابایت را پشتیبانی می‌کنند.

نکته جالبی که در مورد این سرور وجود دارد این است که می‌توانید با استفاده از SSD های 7.68 ترابایتی LFF SAS تا 184 ترابایت داشته باشید. نسخه Gen9 حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 288 ترابایت را با استفاده از درایوهای SAS یا SATA LFF هر کدام 12 ترابایت پشتیبانی می‌کرد.

در مجموع می‌توان گفت که سرور ML350 G10 با دو پردازنده Scalable، پشتیبانی از حداکثر 3 ترابایت حافظه، به‌علاوه پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته، می‌توان از آن برای پشتیبانی از محاسبات با کارایی بالا و حجم‌های کاری فشرده گرافیکی نیز استفاده کرد.

نکته پایانی در مورد خرید سرور hp

با بررسی هزینه‌هایی که هنگام خرید سرور اچ پی متحمل خواهید شد؛ وجود یک مشاور در کنار شما الزامی است تا بتواند نیازهای دقیق شما را بررسی کند و باتوجه به آن‌ها پیشنهاد مناسبی به شما دهد. نگران نباشید کارشناسان فروش ماهان شبکه ایرانیان با در نظر گرفتن صلاح مشتری، بهترین کانفیگ‌ها را پیشنهاد خواهند داد. برای مشاوره رایگان کافی است با شماره 02191008413 تماس بگیرید و با مراجعه به سایت mahanshabake.com محصولات موجود را به همراه قیمت و نقد و بررسی آن‌ها مشاهده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.