حذف پیام در شاد و حذف پیام سنجاق شده در شاد چگونه انجام میشود؟

پیام رسان شاد، یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های ایرانی است که در آن امکان حذف پیام و پیام سنجاق شده وجود دارد. در اینجا روش حذف پیام و پیام سنجاق شده در پیام رسان شاد را برای شما توضیح می‌دهیم. همراه چیکاو باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش حذف پیام در بله در چند گام ساده

حذف پیام در شاد چگونه انجام می شود؟

  • ابتدا وارد پیام رسان شاد شوید.
  • به پیامی که می‌خواهید حذف کنید، رفته و آن را نگه دارید.
  • سپس دکمه‌ی “حذف” که در پایین صفحه مشاهده می‌کنید را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پیام انتخاب شده به صورت دائمی از پیام‌رسان حذف خواهد شد.
توجه داشته باشید که این کار قابل بازگشت نیست و پیام حذف شده نمی‌تواند بازیابی شود. همچنین، اگر پیامی را در گروهی که شما عضو آن هستید ارسال کنید، این پیام فقط برای شما حذف می‌شود و همچنان در گروه برای دیگران قابل مشاهده خواهد بود.

حذف پیام سنجاق شده در شاد چگونه انجام می شود؟

پیام سنجاق شده، یکی از ویژگی‌های مهم پیام رسان شاد است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام مهم خود را در بالای گفتگو سنجاق کنند. و به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. حذف پیام سنجاق شده نیز بسیار آسان است.

بیشتر بخوانید: آموزش حذف پیام در سروش
  • برای حذف پیام سنجاق شده، ابتدا باید به گفتگویی که پیام سنجاق شده در آن قرار دارد، وارد شوید.
  • سپس پیام سنجاق شده را نگه دارید.
  • در این مرحله دکمه “حذف پیام سنجاق شده” را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، پیام سنجاق شده به صورت دائمی از پیام‌رسان شاد حذف خواهد شد و دیگر در بالای گفتگو نمایش داده نخواهد شد.
لازم به ذکر است که پاک کردن پیام های پین شده نیز قابل بازگشت نیست و پیام سنجاق شده حذف شده نمی‌تواند بازیابی شود. بنابراین، در هنگام سنجاق کردن پیام، بهتر است دقت کافی داشته باشید تا در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید و از این ویژگی با هوشمندی استفاده کنید.

جمع بندی

در نتیجه، با انجام این دو مرحله ساده، می‌توانید پیام‌هایی که در  این پیام رسان ارسال کرده‌اید را به راحتی حذف کنید. همچنین پیام‌های سنجاق شده را از بالای گفتگو پاک کنید. این قابلیت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا پیام‌های خود را با دقت بیشتری ارسال کنند و در صورت نیاز، به راحتی آن‌ها را حذف کنند. 

متشکریم که تا انتهای این مقاله با چیکاو همراه بودید. نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

1/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.