گلکسی S23 اولترا با مجهز شدن به دوربین 200 مگاپیکسلی دارای قوی ترین دوربین در پنج سال اخیر خواهد بود

افشاگر، عکاس و  فیلمبردار خوش نام توییتر، Ice Universe، در گزارش جدیدی خبر از دوربین پیشرفته گوشی هوشمند گلکسی S23 می دهد. به گفته این افشاگر معروف گوشی S23 اولترا با حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی، به پیشرفته ترین دوربین در پنج سال اخیر مجهز می باشد. برای اطلاع از جزئیات این خبر تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط این افشاگر گوشی پرچمدار جدید سامسونگ بسیار قوی تر از نسل قبلی خود یعنی گلکسی S22‌ اولترا و پیشرفته تر از گلکسی S10‌ خواهد بود. سامسونگ گوشی پرچمدار سال 2022 میلادی خود را روانه بازار فروش کرده و هم اکنون با تمرکز بالا در حال طراحی گوشی پرچمدار جدید خود برای سال 2023 میلادی است.

در گزارش های قبلی درباره این محصول گفته شده بود که دوربین گلکسی اس 23 اولترا به حسگر 200 مگاپیکسلی بسیار قوی و با کیفیتی مجهز می شود. دیشب افشاگر معروف توییتر خبر داد که این محصول از حسگر دوربین 200 مگاپیکسل با کیفیت بسیار بالاتری بهره می برد. وی در ادامه افزود که کیفیت عکس برداری و فیلم برداری پرچمدار جدید سامسونگ در نور کم بسیار بهتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا می باشد.

هم اکنون که پنج سال از عرضه گوشی گلکسی اس 10 گذشته است، اخبار جدید حاکی از آن است که گلکسی اس 23 اولترا دوربین بسیار پیشرفته ای را به کاربران ارائه خواهد داد. گرچه سامسونگ در سال گذشته سه حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی منتشر کرده است اما این حسگر جدید کاملا متفاوت و با کیفیت تر می باشد.

با این تفاسیر، اگر مطالب افشا شده در این گزارش صحت داشته باشد، گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ  از نظر کیفیت دوربین از تمامی رقبای خود پیشی خواهد گرفت.

در خصوص مشخصات دیگر این گوشی پرچمدار پیش بینی می شود که شاهد مجهز شدن این محصول به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت/ ۵۱۲ گیگابایت/ یک ترابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری باشیم. انتظار می رود که گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی با حسگر 200 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسل  و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 و 10 برابر مجهز باشد. دوربین سلفی  40 مگاپیکسلی این محصول نیز از به لرزش گیر اپتیکال تصویر (OIS)  مجهز شده است.

انتظار شما از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.