ویدیو آنباکس رسمی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ / تماشا کنید

سامسونگ در رویداد آنپکد (Unpacked) 2022 ساعت های هوشمند جدید خود را با نام گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

سری جدید ساعت های هوشمند این غول کره ای، از نظر امکانات تفاوت زیادی با نسخه های قبلی خود ندارد. در این نسخه ها سامسونگ بیشتر تلاش کرده تا قابلیت های قبلی را بهبود بخشد.

این ویدیو شامل آنباکسینگ galaxy watch 5 و galaxy watch 5 pro سامسونگ است که توسط شرکت سامسونگ انجام شده است. اگر علاقه مندید می توانید ویدیو آنباکس گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ را نیز تماشا کنید.

امسال به جای نسخه کلاسیک، نسخه پرو این ساعت معرفی شد. مدلی که با نمایشگر 45 میلی متری و چندین ویژگی جدید رونمایی شده است. مدل استاندارد آن در دو سایز 44 و 40 میلیمتری روانه بازار خواهد شد و باتری کوچکتری خواهد داشت.

اگر به دنبال تفاوتی از لحاظ ویژگی های سلامتی در این دو نسخه ساعت هستید، باید بدانید که هیچ گونه تفاوتی بین آن ها وجود ندارد. بیشتر تفاوت میان نسخه استاندارد و پرو آن، در قابلیت های ورزشی و بدنه محکم تر آن در نسخه پرو است.

طراحی گلکسی واچ 5 در نگاه اول، تفاوت زیادی با نسخه 4 آن ندارد. اما در مدل های 2022 به خصوص در مدل پرو قابگردان فیزیکی وجود ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.